01 december 2005

Senaste nytt


senast sedda film -
"Miss Secret Agent" på ZTV, En hel del på bio, och "The Descent" OLAGLIGT nedladdad.

senast köpta skiva - KÖPTA? Inte fan vet jag. :D
sparar till - Jag laddar för att kunna spara nåt nån gång. :(
väntar på - Mitt betyg på förra kursen!
pålägg som gäller - Gillar inte så många pålägg. Smör är alltid rätt. Annars varierar det mellan kalkon, stekt ägg, honung, eller jordnötssmör.
dagens dryck - Coca-Cola Light! Mycket spännande. Inte lika gott, men jag ska försöka vänja mig.
senaste boken du läste - Gud vad pinsamt, det är Virginia Andrews - "Vindsträdgården", och nu läser jag "Blomblad för vinden". Och skäms.
senaste maträtten du åt - Bacon och snabbmakaroner. Orkade inte vänta på att min fisk skulle tina.
senaste klädesplagget du bar - Det bär jag fortfarande; Hemmamilitärbrallor med färg i skrevet (fråga inte), långärmad grön tröja och försvarets stickade grå tröja över. Plus underkläder och självklart tofflor (alltid). Sjukt foxy.
senaste repliken du yttrade - Ohörbart obegripligt gurglande fnittrande över en onormalt rolig ICQ-diskussion med Ella. :D
senaste personen du träffade - Johan.
senaste personen du pratade i telefon med - Johan.
senaste personen du fick brev av - Brev? Post från Nordea räknas inte som brev, va? :D
senaste gången du sov - I fåtöljen tidigare ikväll.
senaste saken du köpte - Meh, handlade en cola hos turken, inte särskilt spännande. Annars en svart/vit blus med spetsdetaljer, en höghalsad krämvit spetsblus och ett v-ringat linne att ha under, samt hårspännen och ett Batman-svettband, på H&M.
vad har du gjort idag - Lökat och frusit. Letat fakta i kurslitteraturen men inte direkt lyckats. Varit hos tandhygienist och handlat mat. Läst bok, och kollat på film och TV.
gillar du svarta kläder - Javars.
har du pojkvän/flickvän - Ja/nej.
hur tidigt stiger du upp - Beror alldeles på vad som ska göras. Försöker masa mig upp omkring 11. Blir det tidigare är det för att jag måste.
vilken färg har du på håret - Rödbrunblondaktigt. Typ min naturliga färg.
vad har du för färg på ögonen - Grönblå.
är du uppväxt i stan eller på landet - Småstäder och ständigt flyttande.
hur många par skor har du - Har gjort mig av med en del, men sist jag räknade var det 32. Garanterat färre nu iaf. :(
var har du ont - Öronen/skallen. Och nästan alltid i magen. Lederna. Huden. Det mesta skaver på nåt vis ju.
kan du stå på händer - Inte utan att trilla och slå skallen på köpet.
vad lyssnar du på för musik nu - New wave och postpunk.
vad tycker du om idrott - Sport är mord! Men konståkning kan vara kul att se på, och ibland kan man bli helt uppeggad i landskamper, om det verkligen går bra för Sverige och så. Då blir man soffpatriot.
vad har du för klocka - Mobilen och på datorn. Annars har vi en väggklocka i hallen och en klocka på micron.
bästa sport - Att utöva? Vet inte, springa eller slåss tror jag. Eller bägge? :D
sämsta sport - Golf. Gud så sjukt trist att se på. Detsamma gäller för de flesta sporter, men i synnerhet greyhound racing, travsport, och maratonlopp. Supertrist att kolla på.
i övrigt dagens dilemma - Ska jag klara av den här tentan i tid? *orgelcrescendo och inzoomning på ansiktet*

För övrigt gillar jag inte frågor utan frågetecken, det ser naket ut. It ain't fittin'!