16 november 2005

Usch

Men jävlars vad kallt det blev nu då. Jag har suttit och frusit som en alban i samhällets bottenskikt hela kvällen. Först berodde det på att jag lämnat balkongdörren öppen när jag skulle vädra i köket i eftermiddags. Sen stängde jag dörren. Men det slutade inte vara kallt för det, det måste vara en komplott!

Och dessutom klibbar mina övre och undre ögonfransar ihop i de yttre ögonvrårna HELA tiden. Är det nåt slags straff för att man belönats med långa ögonfransar kanske? Dumma liv.

Jag är råtrött hela dagarna, men sen när jag lägger mig så kan jag lik förbannat inte sova. Kanske man ska sitta i fåtöljen för att få sova?

Herregud, det är "Zingo" med Björn Kjellman på TV. Som att det inte var illa nog redan. Gruff.

1 Åsikter

Anonymous Anonym:

Det kommer han inte lyckas med! Jag vet ju att jag skulle dö av understimulering och köldknäppar. Kanske om jag skulle gå upp 40 kg eller så, så att jag blir immun mot frosten. Men då vetifan om varken han eller jag vill vara med längre. :D

12:49  

Skicka en kommentar

<< Home