11 november 2005

Domestic disturbance

Oj, våra grannar har bråkat jättemycket idag. Det har skramlat i elementen och dunkats i väggarna. Ett kvinns har skrikit argt, och jag tyckte mig höra "Jag orkar inte längre!" iaf. Sen smällde det i en innerdörr, och ännu en stund senare smällde det i en ytterdörr.
Spännande! Jag vet dock inte vilka grannar det är - de ovanpå eller under. Typiskt. Hade jag avlyssningsutrustning skulle jag använda den, jag är en sån snok! :D

3 Åsikter

Anonymous Anonym:

Ojojoj. Hoppas de bråkar i dag med så jag också får höra ;)

13:58  
Anonymous Anonym:

Nu blev det ju inget gräl, hoppas du inte blev så besviken att du aldrig mer vill komma hit. :D

Antingen hade de lugnat sig eller så hade den ena slagit ihjäl den andra och snart kommer vi känna liklukten komma sipprande. Men Gud - det kanske är det som luktar så illa i badrummet?! :D

22:25  
Anonymous Anonym:

Aaah. Omg. Det kanske är en fred westtyp som bor därnere :O

14:07  

Skicka en kommentar

<< Home