03 december 2005

Grisen gal i granens topp


Upp:
Yes, jag har äntligen fått mitt betyg på förra kursen! Visserligen bara G men ändå, det var antingen G eller VG man kunde få, så. Och det var ju uppenbart att tanten hatade mig från the get-go.

Ned: Bajs-Agnes vann. Fy helvete vad arg jag blev, jag vrålade "JÄVLA FITTA" så högt jag kunde till TV:n, utan ett uns av skam i kroppen. Hon är helt enfärgad, allt är i samma bruna mjäkiga färg, och hennes mun ser ut som ett glansigt hål. Och jag hatar henne så mycket att jag nästan blir rädd för mig själv. Hoppas Sebastian får göra en bättre skiva, att han blir årets Darin rent karriärsmässigt. Agnes kan ju bara dö och knarka bort sig under nån jävla patetisk krogshow i Borås.

Upp: Haha, det är bra Brittan, äntligen visar hon lite tåga! Är bruden helt slut som artist, or what? Det minsta hon kan göra är ju att göra sig av med sin loser-man och skaffa nåt bättre åt sig själv.

Ned: Nej, fan vad tragiskt! Stackars Svullo. :( Jag blev alldeles chockad när jag såg rubriken, buhu. Jag vet att jag är blödig, men det är ju Svullo för fan, såna som han ska inte dö.

4 Åsikter

Anonymous Anonym:

Nej, är svullo död?!
Tycker alltid att det är så jävla hemskt när folk dör på det sättet också. Så tragiskt.

13:42  
Anonymous Anonym:

Ja, och Svullo som man ändå tyckte var så himla kul när man var liten, han har väl för fan inte gjort nån något ont, varför skulle han dö? :(

15:32  
Anonymous Anonym:

Han levde nog lite för länge för det, men vi kan minnas honom som Jimmy Dean II kanske. :)

15:52  
Anonymous Anonym:

vi var i lund när svullo-löpsedlarlarna hängdes upp. sedan blev det mycket skämt om svullo och att hänga :D
det roligaste var att han helt plötsligt blev en folkkär humorist när han dog, istället för att bara vara en hyvens kille som pantsatte sin hygien för att få råd med en videokamera.
bonuspoäng till alla tidningar som hade riktiga tänkarbilder på kufen när han dog. jag hade gett min svullosamling för att få se "SVULLO TOG SITT LIV INATT" och en bild där han står och pissar på en polisstation eller så :D
nu kommer man aldrig att få se hans komiske karaktär Micke Dubois igen heller :(

22:03  

Skicka en kommentar

<< Home