07 juni 2006

Google

Haha, jag bildgooglade mig själv och fann en orienterare på de allra flesta bilderna.









Sedan mig själv!











Och sist en kontorsanställd sate.


Och förutom en till bild på ett barn, som inte fungerade, så var det alla Anna Nykvist som fanns på bild på hela internet. :D

---

Åh, härligt - sökte på andra stavningar och hittade en liten historia om Gustaf och Anna Nyquist, utvandrare till Minnesota i slutet av 1800-talet. :)

Läs om dem här.

4 Åsikter

Blogger Anna Nio:

Uuuh, nej, kom ihåg att jag avskyr henne, please! Jag får hoppas det inte var illa menat i alla fall *svett*. :D

12:43  
Blogger Anna Nio:

Hiho, jag ser nu vid en närmare inspektion av bilden på mig själv att jag har förlovningsring på mig och allt. Det var fanimig länge sen. :D

13:07  
Blogger andrea:

FÖR MIG VAR DET SOM IGÅR! :D komemr fortfarande ihåg den där klänningen.

fan varför fortsatte du inte skriva krönikor?

01:24  
Blogger Anna Nio:

Jag fick inte, enligt Aftonbladet hade de inte råd att ha mig kvar. Jag vet inte om det bara var ett svepskäl eller vad det var, men det blev bara en krönika, så jävla sorgligt. :(

12:08  

Skicka en kommentar

<< Home