03 juni 2006

Nakenchock?


Vad är det för mening med det
här då? Har inte alla i Sverige med tillgång till kabel-tv redan sett henne spritt språngande från alla tänkbara vinklar? Extra hemskt är uttalandet av Bingo "Jag har inte ens ett riktigt förnamn" Rimér, om att Jessica skulle vara nästa Linda Rosing. Linda Rosing är en ytterst sorglig figur utan någon som helst självförtroende, och att likna henne på något vis kan bara tolkas som ett fullständigt nederlag.
Jag tycker synd om alla blonda mediaförvrängda tuttbrudar. Hoppas de kommer på att looken är skitful och inte gör någon människa lycklig snart, så vi vanliga dödliga slipper se dem ploppa upp som femdroidkloner överallt. Amen.

3 Åsikter

Blogger karro:

ja huga. jag håller med. :( och jag tycker på ngt sätt jäkligt synd om dem, det kan fan inte vara lätt att vara bb-jessica. kan hon ens umgås bara med sig själv någonsin utan att få ångest?

01:12  
Blogger karro:

Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

01:12  
Blogger Anna Nio:

Jag instämmer, det är mest av allt hemskt tragiskt för den här typen av tjejer. :(

12:15  

Skicka en kommentar

<< Home