13 juni 2006

Klistervärme

Guuud vad det är varmt ute, jag smälte nästan idag. :O Har suttit med solfjäder på otaliga bussar, utan någon skam i kroppen. Jag ser hellre potentiellt dum ut men är någorlunda sval, än att se normal ut fast vara fullständigt genomkokt. Solfjädern har känts extra passande, med tanke på att jag läste "Borta med Vinden" samtidigt. :D

Jag tänker för övrigt inte ta något som helst ansvar för att jag klagar på att det är varmt, fastän jag klagade på att det var kallt för bara några veckor sedan. Jag har aldrig önskat mig den här värmen, jag har bara stirrat surmulet på regnet och önskat mig vår med gullvivor och citronfjärilar. Sommarvärme är däremot bara jobbig. Höst och vår is the shit. Och solfjädrar.

2 Åsikter

Blogger Sea-swallow-me:

Åh jag gav bort min solfjäder, jag behöver skaffa en ny!!

22:01  
Blogger Anna Nio:

Ja, det tycker jag absolut du ska. Den har snabbt blivit min bästa vän nu. :)

11:48  

Skicka en kommentar

<< Home