12 juni 2006

Sommardåd


Kan man ha en sommardepression? Usch, jag känner mig bara helt tvärovillig och moloken och surmulen. Jag vill vara rik och het och glassig. I ett annat land i solglasögon och hotellrum med fjärrkontroll till gardinerna. Why, oh why can't I, only for a little while?

3 Åsikter

Blogger Anna Nio:

Ja, jättebra idé. :D Och vi kan tvinga min man att sätta upp gardiner med fjärrkontroll till. :D

12:55  
Blogger Dallerberg:

Ja! Det är tom rätt vanligt med sommardepressioner. Jag brukar nästan alltid få det, det är delvis därför jag väljer att ta min semester på hösten jämt (fast jag tycker hösten är mkt trevligare också :D)

21:49  
Blogger Anna Nio:

Hösten rules, sommaren är skitjobbig. Jag får nog ångest för att jag inte har råd att vara ledig (man ska ju liksom vara ledig på sommaren, det är nästan tvång på det) och för att OM jag mot förmodan ÄR ledig, så har jag inte tillräckligt med pengar för att leva såsom jag skulle vilja ändå.

20:34  

Skicka en kommentar

<< Home