09 september 2006

The owls are not what they seem

Dagens köp: "Twin Peaks" säsong 1, ynka 199 spänn på Åhléns. :D Bra fynd. Tyvärr kostar säsong två över femhundra på nätet, och finns inte ens att köpa än. Crap. Nåja.

Gottar mig åt att den här boxen ligger på omkring femhundra på olika nätbutiker den med. Alltid vinner man över nån.

5 Åsikter

Anonymous Anonym:

puta alemana de mierda

20:23  
Anonymous Anonym:

åååå...den är man sugen på. Tyvärr är pojken på skolan och jag själv hemma. Då vågar man ju inte kolla!!! Får köpa och spara tills han är tillbaks.

20:45  
Blogger Anna Nio:

Spanska stalkers?

Emma: Kände likadant men kunde inte hålla mig. Pilotavsnittet är inte så läskigt i varje fall, så det kollar jag på själv just nu. :)

22:07  
Anonymous Anonym:

Puta betyder väl hora, men vad betyder resten?

Min spanska är inte vad den borde vara....:)

16:05  
Blogger Anna Nio:

Erik: Ja, så långt är jag också med, samt att 'mierda' borde väl vara jävla kanske ('merde' tänker jag på). Förstår inte riktigt vad jag gjort för att vara en jävla hora för nån spanjack dock. Han/hon kan väl köpa en egen Twin Peaks-box om han/hon är svartsjuk. :D

(Min spanska är precis vad den borde vara, eftersom jag aldrig studerat språket. :D)

18:03  

Skicka en kommentar

<< Home