15 september 2006

Triss

3 stilar jag har
1: Retro (30 - 60-tal)
2: Färgmatchat till tänderna
3: Stereotypt från olika subkulturer och populärkultuerlla influenser

3 stilar jag har haft
1: Synth
2: Punk/glam/anime/new wave/80-tal/postapokalyps (all in a neat little package)
3: Hippieskejt

3 stilar jag passar i
1: Baggy
2: Flickigt
3: Höstmysig

3 stilar jag inte passar i
1: Korsettgot
2: Sexig
3: Gangsta

3 stilar jag vill passa i
1: Röda mattan-glamourös
2: Damig
3: Femme fatale från förr

3 färger som passar mig
1: Svart
2: Skogsgrönt
3: Marinblått

3 färger jag gillar
1: Äppelgrön
2: Rosa
3: Svart

3 färger som inte passar mig
1: Blekgul
2: Orange
3: Lila

3 färger jag inte gillar
1: Limegröngul
2: Lila
3: Pasteller

3 klädmodeller som passar mig
1: Lågt skurna pants
2: Midjehöga pennkjolar
3: Skjortklänning

3 klädmodeller som inte passar mig
1: Omlottklänningar
2: Empirskurna linnen/toppar
3: Långa kavajer

3 favoritplagg
1: Bik Bok baggyjeansen
2: Grön/grårandiga koftan med stora knappar
3: Guldskorna med strassdetalj

3 plagg jag önskar inte fanns
1: Skipantsen
2: Tubtoppar
3: Stringbaddräkten

3 plagg jag önskar att jag ägde
1: Metallicskimrande 50-talsbandskavaj med svarta blanka slag
2: Kritstrecksrandig grå tredelad kostym
3: Miu Mius glitterskor