09 oktober 2006

Banana

Knyckt av Anna, som vanligt. :D

Det mest irriterande ljudet jag vet:

Snarkningar av alla de slag är vedervärdigt jobbiga. Är inte precis överförtjust i vissa bussar som har ett onaturligt högt PSSCCCHCHH-ljud när dörrarna öppnas heller, ett sånt som man nästan blir döv av alltså.

Vad har jag alltid i min kyl:
Smör, ketchup, och mat av något slag.

Vad har jag alltid i mitt skafferi:
Russin och knäckebröd.

Hur ser dina sängkläder ut:
Just nu: Påslakan och örngott med vit botten med gröna blomrankor på, samt ett ljust grått lakan. Alldeles nya och krispigt nytvättade.

Hur många sms får du per dag:
Noll till två kanske. NOBODY LOVES ME!

Vad ville du heta när du var liten:
Jennifer eller Jessica. :D Tur man inte får välja om själv. Jag ritade till och med teckningar på en tjej som hette Jennifer och som var JÄTTTEsnygg och hade NÄSTAN lika snygga kompisar och önskade att det hade varit jag. Tänk "Acke" för att få en känsla för stilen på bilderna. :D

Shoppar du second hand?
Gärna. Men inget märkestjafs, jag vill ha gammeldags kläder, unika plagg eller basgrejer som vita skjortor - som man inte ids betala mycket för nytt heller.

Dyraste plagget respektive billigaste?
Dyraste är nog silver-catsuiten, har för mig den kostade två papp eller nåt sånt. Köpt på C.U.M. i Stockholm också, herregud. Billigaste? Jag har jobbat på både UFF och Myrorna så det blev mycket som var gratis eller symboliskt betalat där, sirru. :D

Brukar du tröstshoppa?
Nej. När jag är ledsen vill jag inte vara bland folk.

Vad vill du jobba med i framtiden?
Arkiv. Men jag skulle också vilja skriva på någon nivå.

Favoritaccessoarer?
Johnny Cash-halsbandet i tenn.

Etiketter:

2 Åsikter

Blogger karro:

fan vad mycket stålars man har pungat ut på "hej jag är så jäääla speciell och tuff och synth"-kläder. det skulle kanske inte falla mig in att betala 2 000 för en silvercatsuit idag direkt. :P

16:05  
Blogger Anna Nio:

Hahaha, nej, inte mig heller. :D Men å andra sidan har åtminstonde jag nog lagt stora pengar på den typen av plagg endast två gånger (den andra var en till catsuit, i LACK, för en tusing), allt annat har varit gratis eller väldigt billigt. :)

16:08  

Skicka en kommentar

<< Home