30 december 2006

Layer cake

LAYER ONE:
Spell your name with bands/artists:

A Aimee Mann
N Nick Cave
N Nekromantix
A Ane Brun

N New Order
Y Yello
K Kent
V Voltaire
I Ian Brown
S Shanghai
T The Monkees

LAYER TWO:
-- Birth date: 9/11.
-- Nickname: Banana.
-- Righty or Lefty: Fascisthöger.
-- The shoes you wore today: Tofflor.
-- Your perfect pizza: Tjock botten, rödlök och kyckling och kryddor på.

LAYER THREE:
-- Your best physical feature: De flesta verkar tycka RÖVEN, men jag tycker bättre om ögonen.
-- Your bedtime: Alltid för sent. Mellan 23 och 02.
-- Pepsi or Coke: Kåckakåla Lajt.
-- McDonald's or Burger King: Urk, hellre för jag.

LAYER FOUR:
-- Smoke: Icke.
-- Sing: Jaaaa, la la la!
-- Take a shower everyday: Nej.
-- Do you think you've been in love: Jaaaa, la la la!

LAYER FIVE:
-- Want to get married: I do.
-- Get motion sickness: Jämt och ständigt när jag var yngre, inte så farligt numera.
-- Think you're a health freak: HAHAHAHA.
-- Get along with your parents: Japp.
-- Play an instrument: Nej. :(

LAYER SIX:
Have you ever...
-- Done a drug: Nej. Jag har fått morfin på sjukhuset när jag opererats, men det räknas inte tycker jag.
-- Eaten an entire box of Oreos: Jag vet inte riktigt vad Oreos är, kakor? Men nej säger jag.
-- Been on stage: Ja.
-- Gone skating: När jag var liten åkte jag rullbräda. :D
-- Stolen anything: Ja.
-- Played a game that required removal of clothing: Nej. -If so, was it mixed company: -
-- Been beaten up: Nix.

LAYER SEVEN:
-- Age you hope to be married: TJUSJU! *hetsig blick*
-- Number of Children: Som jag har eller vill ha? Har 0, vill ha 2-3.

LAYER EIGHT:
-- Number of people I could trust with my life: 2 kanske.
-- Number of CDs you own: Känns irrelevant, men kanske 250 stycken.
-- Number of tattoos: Fyra.

Etiketter: ,

1 Åsikter

Blogger Takuya:

Nice to meet you! My name is Takuya. I live in Japan.

Do you live in Sweden, right?
Are you good at speaking and writing English?

Recently, I'm studying how to speak and write English. I think that my current English ability is better than my previous English ability.

Please write your comment on my blog which calls "WADADESU". I'm waiting for your comment

19:31  

Skicka en kommentar

<< Home