22 december 2006

Ohoj

1. Who were you with last night?
Nahoj!

2. What woke you up this morning?
Mobilens alarmklocka.

3. Where are you?
Vid mitt skrivbord i vardagsrummet.

4. Is tomorrow going to be a good day?
Hoppas på lyckat lussebullsbakande, knäckkokande och i övrigt mest slappande och bokläsande.

5. Did you kiss or hug anyone today?
Min man, varje dag. :)

6. When's the last time you cried?
I förrgår eller när det nu var, rörande pengar och studier förstås.

-The PAST-

7. Ever thrown up in public?
Vet inte säkert. Har jag gjort det så har jag varit så alkoholrelaterat väck att jag inte märkt det eller minns det. Hope not.

8. Passed out because of alcohol?
En gång som jag minns. Men då kvicknade jag till lite senare och drack massor av vatten.

9. What's on your mind RIGHT NOW?
Funderade på förra frågan samtidigt som jag halvkollade på "Rivierans guldgossar" på TV.

-The FUTURE -

10. Would you take a bullet for anyone?
Shit, jag tror att familjen, Johan, Ella och Addi skulle kunna passa in här.

11. Where would you like to live?
Här.

12. What kind of home would you like?
Det här, fast färdiginrett och varmare, och om man önskar på så kunde det vara högt i tak, trägolv överallt utom badrummet, och med gammeldags lister också.

13. What do you want to be when you grow up?
Financially liable, trygg, stabil.

14. Where do you see yourself in 5 years?
Antingen fast anställd med heltidslön och familj, eller spritt språngande galen och utfattig med CSN flåsande i nacken. Hmm, svårt val.

- ON MYSPACE -

16. Who is your number one?
ANDREJA!

17. Who have you kissed on your top friends?
Addi, Jas och Myra, I'M A WOMANIZER, HÖHÖ. :D

18. Who was the last person that left you a comment?
Malin.

19. Are you good friends with this person?
Känner inte henne så bra, men hon är hemskt trevlig och hemskt snygg. :)

20. How often do you log in to MySpace?
Just nu, ett par gånger om dagen.

21. When was the last time you fell over or ran into something?
Gå in i saker gör jag JÄMT. Trillar, inte så ofta, minns inte lyckligtvis.

22. Do you listen to music every day?
Ja, annars vittrar själen sönder och samman.

23. Are you a fast typer?
Ja, fast jag skriver ju inte rätt å andra sidan. :D

24. What are you doing this weekend?
Firar jul med min man och lite med han syster och hennes familj. Ser massor av film och äter snarr för en gångs skull.

25. Whats your favorite type of SODA?
Jul/påskmust, hands down. Sen kommer Coca cola.

26. Have You ever moved?
Tjugofem gånger, man, read my lips.

27. Have you ever won an award?
Öööööh, jag tror inte det.

28. Do you do any sports or other activites that are unusual?
"Unusual"? :D Nä, jag är lat och glömsk.

29. What do you want to do right now?
Äta godiset vi köpte på affären tidigare och se på film.

30. Are you listening to music right now?
Nej, TV:n är på.

31. Whats a word or phrase that you love?
Det finns massor, jag kan aldrig välja sånt här!

32. How long til your birthday?
Elva månader.

33. When were you the saddest in your whole life?
Whoa, kan inte särskilja något enskilt tillfälle som är värre än nåt annat. Perioden med Christian får det nog bli dock.

34. What makes you pissed off?
Människors totala oförmåga att se sig själva utifrån, flockdjursmentalitet, klimatförstöring, förtryck, kapitalism, åååh, oj nu börjar jag bli arg, jag får avsluta den här punkten. :D

35. Have you ever had a song written about you?
To the best of my knowledge, no.

36. What song makes you cry?
"Mad world" - Gary Jules
"You are my sister" - Antony and the Johnsons
Och mycket annat som jag inte orkar komma ihåg just nu.

37. What song makes you happy?
"If you wanna be happy" - Jimmy Soul
Samma sak här, massor av andra låtar garanterat.

38. What do you like to listen to before you go to bed?
Inget särskilt, jag vill läsa innan jag sover.

39. Do you have a job?
Ja.

40. What does Your CD player have in it right now?
Vi har ingen CD-spelare längre.

41. If you were a crayon what color would you be?
Hot pink/fuschia!

42. What makes you happy?
Roliga saker kanske? Luftballonger, Ålen, Paddan, att lyckas. :)

Etiketter: