15 december 2006

All you have to do is dream

Mer udda drömmar! Inatt drömde jag att jag och en massa bekanta såväl som obekanta befann oss i ett fängelse, av det klassiska nidbilds-slaget med galler överallt. Kalle Anka-fängelse, som jag beskrev det för min man imorse. Man kunde gå runt som man ville och det verkade inte som att vi faktiskt satt i fängelse i drömmen.

I ett rum stod en enorm flygel som nån spelade på, och en hel drös människor stod runt och sjöng, som man så gärna gör i amerikanska filmer när det är julfest på gång, ni vet. :D Andrea och Pippi var där, några fler minns jag tyvärr inte, men jag skulle tydligen prata med Pippi i varje fall, så jag gick runt och petade honom i sidan, för att sedan ställa mig på hans andra sida (KLASSIKER), varpå han såg förvirrad ut och sedan sa tyst och torrt "Kul". :D

Tydligen skulle jag i varje fall köpa KNARK av honom (???), och han frågade om jag ville ha hasch/marijuana eller kokain. Jag funderade en stund och sa sedan "Kokain, tror jag".

WHAT? :D

Etiketter:

2 Åsikter

Blogger anna:

ahahaa din lilla dödsknarkare där :D

15:53  
Blogger Anna Nio:

Nej! Jag är helt emot narkotika, det är det som är så absurt. :(

22:53  

Skicka en kommentar

<< Home