09 december 2006

Quiz show

Har du någonsin...

Spytt på en vägg? Eeew, nej det hoppas jag inte.
Kissat på dig när du var över 10 år? Haha, ja!
Förnekat förintelsen? Hahaha, nej!
Följt "Skilda Världar"? Det här blir bara roligare och roligare: JA! :D
Kommit på din mamma med att tjuvröka? Icke.
Sagt nej till ett samlag? Lyckligtvis, ja.
Hånglat med nån av samma kön? Jodå.
Snott någons mobiltelefon? Ja, faktiskt.
Varit medvetslös? Japp.
Spytt i en krukväxt? Inte vad jag vet. :D
Rensat en fisk? Urk, nej, jag klarar inte ens av att agna med mask själv.
Skjutit en älg? Verkligen inte.
Hånglat med nån riktigt ful? Varför skulle jag ha gjort det? :D
Gjort nåt riktigt dumt? Ja.
Gjort nåt du verkligen ångrar? Ja.
Röstat på Folkpartiet? Nej.
Anmält dig på Arbetsförmedlingen? Jodå, det är praktiskt taget en heltidssysselsättning att ränna in och ut på AF.
Fått jobb via Arbetsförmedlingen? Nej, det får man ju göra själv förstås.
Varit på anställningsintervju? Jajamensan.
Blivit full på ett släktkalas? Jag har aldrig varit på ett släktkalas ens.
Varit full på julafton? Nix.
Varit nykter på nyårsafton när du var över 15 år? Absolut.
Slagit sönder en TV? Haha, nej? :D
Prenumererat på Vecko-Revyn? Njet.
Gått på Friskis & Svettis? En hel gång, med mamma. :)
Hävdat att kvinnor inte kan köra bil? Det tror jag nog att vi kan, så nej.
Varit gravid? Inte än.
Fått barn? Logiskt nog, nej.
Åkt ambulans? Nix.
Åkt in på akuten? Ja.
Gillat Take That? Självklart.
Gjort nåt riktigt olagligt? Finns det såna olagliga saker som inte är "riktigt" olagliga?
Blivit ihop med nån du träffat på Lunarstorm? Haha, nej, men Helgon och IRC! :D
Hetsätit? Absolut inte.
Snytit dig utan näsduk på offentlig plats? Haha, nej.
Torkat dig med handduk när toapappret tagit slut? HAHAHHAA, nej. :D
Läst en roman av Ulf Lundell? Oh nej. :D
Läst på universitetet? Ja.
Färgat håret blått? Nej.
Blivit polisanmäld? Nja.
Slagit ner någon? Nix.
Slagit någon blodig? Ja, fast oavsiktligt, väldigt lite blod, och det var under Wing Chun-träningen. :D
Skämts över dina föräldrar? Inte som jag minns.
Skämts över din bästa kompis? Givetvis. :D
Skämts över dig själv? Förmodligen.
Hånglat med en brat? Men KRÄKS, nej.
Spytt av dålig mat? Nej.
Tyckt att detta quiz skall avslutas nu? NOOOOOO, give me mooore!

Etiketter:

1 Åsikter

Blogger anna:

jag snor :)

17:22  

Skicka en kommentar

<< Home