08 december 2006

Ombytt

Nu har jag fått byta till betablogger! Men... vad är skillnaden? Det enda jag på en snabb genomgång kan se, är att man kan lägga in labels, vilket är bra, men annars då? Lite fulare layout på själva sajten (Could this even be possible, you ask? I assure you, yes.) All this wait for nothing?

Dessutom ser labels dödligt fula ut, urrrk. Man måste ju kunna ändra utseendet på dem också, annars dör jag. :O

Minus nummer tre: Blogger skickar ett mail om att jag har framgångsrikt bytt till beta, fast jag får samma mail en gång var femtonde minut ungerfär. O-kaaay. Hm.

---

DESSUTOM kan vissa inte kommentera nu, om de inte övergått till Den Mörka Sidan redan, plus att åäö i högermenyn hade fuckat ur rejält tidigare. I AM FILLED WITH REMORSE!

Etiketter:

1 Åsikter

Blogger myra:

Fördelen är att jag kan lämna kommentarer mkt enklare nu! Haha! :D

Men funkar den andra bloggen för dig nu? För jag kunde ju inte reg'a mig då :(

21:39  

Skicka en kommentar

<< Home