09 december 2006

Fattighjon

Gud så irriterande. Jag har i tur och ordning hittat bra julklappar till mamma, min bror och nu även min far. Men jag har inga pengar, verkligen inga alls. Vad gör man då? Låna pengar av päronen för att köpa presenter till dem känns lite ...sådär.



Etiketter: ,

6 Åsikter

Blogger Dallerberg:

Jag fick reklam från ett låneställe här om dagen, skitbra deal! Man kan låna upp till 50000 kr med en ynka 37% ränta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D:D

Vad ÄR det för idioter som går på sånt? :D

17:17  
Blogger Anna Nio:

Thirty-seven? Hahhahaha. :D

17:47  
Anonymous Anonym:

Jag har eventuellt hittat en bra julklapp till dig också... om du köper till mig så köper jag till dig! Terror/givmildhetsbalansen måste upprätthållas! ;D

11:20  
Blogger Anna Nio:

Bror: Jag vill jättegärna köpa klappar, men jag KAN inte, jag äger inte pengarna. :( Jag kan köpa och skicka efter nyår förmodligen, funkar det?

12:30  
Anonymous Anonym:

Det funkar jättebra. Har inte så fett med deg själv för tillfället eftersom vår käre kissekatt Balder hade fått monsterhårbollen från helvetet att fastna i tunntarmen. Det gick på sisådär 10000 spänn att laga honom! Jävla tur att vi hade honom försäkrad så att vi inte behövde betala mer än 2900!

19:40  
Blogger Anna Nio:

Ja, modren har berättat allt redan förstås. Tur att han klarade sig och tur att ni slapp pröjsa allt, ja. :D Men då tar vi januariklappar istället, det låter jättebra. :)

21:23  

Skicka en kommentar

<< Home