14 december 2006

I dreamt about you last night, and I fell out of bed twice

Jag drömde nåt väldigt mysko i natt, men jag kan inte minnas vad det var. Det innefattade i alla fall väldigt feta biskopar, ekorrar, vedträn och nåt mer ytterst mysko. Handlingen minns jag inte alls, vilket är synd, med tanke på ingredienserna. :D

Etiketter:

6 Åsikter

Blogger myra:

Bisarro! Jag undrar just vad den där feta biskopen gjorde? :O

23:45  
Blogger Anna Nio:

Jag har en svag aning om att han åkte kälke faktiskt. :D

11:05  
Blogger Maria:

Hej, Anna Nyqvist?! Jag misstänker starkt att vi gick samma gymnasium, Säve i Visby!
Hälsn Maria (gick estetisk konst)
:)

13:45  
Blogger Anna Nio:

OMG, punkar-Maria (no offense hoppas jag)? Som var tillsammans med Jimmie innan mig? :D Hahaha, hej!

14:46  
Blogger Maria:

Jepp, det är jag, dock ej punkare längre :D
Kul att hitta din blogg, du skriver bra och roligt.

17:29  
Blogger Anna Nio:

Haha, nej, du verkar inte så punkig numera. Kul kul, tack så mycket. Jag ska kolla lite på din blogg också förstås. :)

18:05  

Skicka en kommentar

<< Home