13 december 2006

Fel låt vann!

Faaaan, ANTM blir bara sämre och sämre och bortsett från de första två säsongerna har de valt FEL vinnare VARJE gång. Så även ikväll, till min och Ålens stora besvikelse. I ask you, hur kan man inte välja Joanie som vinnare? Hon är sjuuukt vacker och fotogenisk.

Se bara så söt hon är, goddamnit!

Etiketter: ,

11 Åsikter

Blogger Sara Ödmark:

I know! Galet irriterande.
Det mest irriterande var nog att hon var så mycket sötare och mer bekväm i sina gamla tänder. I den nya gigantiska Carola-raden läspade hon ju bara och det såg ut som om hon kände sig som ett ufo.
Jag menar, Cover girl-reklamen? Det var bara ord på F i början och hon kunde knappt uttala dom.
Men snyggast av alla helt klart.

23:45  
Blogger Johan:

Jag har fortfarande mardrömmar om hennes besök hos tandläkaren. Fy fan, tolv timmars nedslipande av sina framtänder. poor girl.

12:04  
Blogger karro:

öhh vilken säsong är ni på egentligen?

15:51  
Blogger Anna Nio:

Säsong sex! Jag vet att det finns en säsong sju men jag tittar på TV och laddar inte ned i förväg alltså, det blir mer spännande så. :)

16:09  
Blogger karro:

haha på vilket sätt blir det mer spännande? :D

22:02  
Blogger myra:

Det brukar vara varannat år svart och varannat år vit. Förra året vann ju Nicole så då kunde väl inte Joanie vinna i år, TYVER!

22:05  
Blogger myra:

Alltså nu vet jag ju inte om det ÄR så, men jag tycker det varit ett sådant mönster. Fast mitt minne kanske sviker mig också.

Dock tyckte jag det var ganska svårt val. Fast roligt att Jade åkte ut, haha. Störig människa det!

22:07  
Blogger Anna Nio:

Karro: Att man får gå och sukta efter ett nytt avsnitt i en vecka, då blir det sjukt spännande. Jag tycker det är astrist att se en serie i sträck, då är det ju slut sen. Det är ju grejen med serier, att de ska hålla länge. :)

Myra: Njaa, det har varit vit, vit, svart, mulatt, vit och nu svart. Så det är 50/50 (om man räknar Naima som svart) i det långa loppet förvisso! Och Jade är nog den hemskaste of the bunch, värre sugga har jag inte sett på länge i rutan, ICK.

23:29  
Blogger myra:

Tjitt vilken koll :D

Haha, jag fattar inte att hon inte åkt ut tidigare. En sådan äckligt självgod människa som inte alls kan ta kritik och tänka att hon någonsin gör något fel. Men hon fick väl vara kvar p.g.a. att det blev bättre tv + att hon tog skapliga bilder.

23:43  
Blogger karro:

jamen alltså, när man ser säsong sju samtidigt som den visas i usa får man ju vänta en vecka precis som när man ser det på tv i sverige. :D

21:48  
Blogger Anna Nio:

Myra: Ja, jag fattar inte att hon har en endaste liten vän alls. Helt obegripligt.

Karro: Ja, om man är sååå långt före de svenska sändningarna, ja. Men då skulle jag vara tvungen att ha tjuvat mig igenom säsong sex för att det skulle bli en gång i veckan sen och det blir trassligt. Nä, jag följer det på svensk TV, jag orkar inte ladda ned och hålla på. *LER TANT* :D

22:52  

Skicka en kommentar

<< Home