11 december 2006

Gnäll

TV-datorn har sagt tack och hej här hemma. Min man tror att han kan laga den om han kan byta ut en jävla massa grejs inuti. Jag tror att det är kört. Eller, jag vill att vi köper en ny dator istället, det har jag velat ett bra tag eftersom jag inte litar på den där luriga gamla burken. Den visslar och väser och är skitseg, sånt tar jag som tecken på att den planerar en snar död. Fast några stålar till en ny har vi förstås inte ändå.

Nåja, hoppas den går att rädda eftersom det var en hel del filmer vi vill se på den i varje fall. Men hur som haver så kan vi alltså bara se film på video eller DVD just nu, och trots att jag har omkring fyrahundra filmer i dessa format, känns det inte som att det finns nåt att se på. Plus att vi inte kan se på Lost längre. Dagens i-landsproblem alltså.

Etiketter: , , ,