11 december 2006

Klickaren

Näe, imorgon är det jag som börjar föra bok över hur många gånger jag klickar på folks bloggar egentligen. Jag börjar få nog av mig själv och min besatthet i att något nytt ska ha hänt. This madness must end, jag måste ta kontroll över min fritid, i synnerhet när det aktivt inkräktar på all annan tid som borde gå till något bättre, till exempel tentapluggande eller en meningsfull fritid måhända.

Hur ofta kollar ni bloggar? Snälla Bullen?

Etiketter:

12 Åsikter

Blogger anna:

har jag inget annat för mig så kan jag klicka som en tok. om och om igen. haha. blogg-pekfinger är den nya sms-tummen :D

22:36  
Blogger karro:

haha tja, din + annas + marias + någon till brukar väl bli en sisådär tre gånger per dag. helt sjukt.

23:25  
Blogger Dallerberg:

Jag kan också sitta och klicka på folks bloggar i flera timmar :D

23:38  
Blogger Mård:

veeeeeeery often. pinsamt ofta faktiskt :/

00:04  
Blogger Anna Nio:

Heheheeee, jag får väl krypa till korset och redogöra för antalet klick imorgon kanske, men skönt att vi är många som är lika hooked i alla fall. :D

00:19  
Anonymous Anonym:

Jag läser bara en blogg, din. Läsandet av den går i perioder, vissa dagar kollar jag den säkert fem-sex gånger och ibland glömmer jag helt bort den och inte kollar den alls på några dagar...:)

07:54  
Blogger Martin:

Som sagt, genom en fin liten google-homepage så har jag snott ihop alla bloggar jag följer på en sida så jag kan se direkt om nån uppdaterats... No programming required.

08:52  
Blogger myra:

Ja, det är nog lite olika. Ibland hunnratysen ggr, minst och vissa dagar knappt ngn gg. Men ja några ggr varje dag blir det nog, när jag ändå sitter här och häckar.

20:18  
Anonymous Anonym:

alldeles för ofta... detox är vad jag skulle behöva

08:16  
Blogger Johan:

En gång i veckan, max.

Jag räknar mig som frisk. :)

11:58  
Blogger Sanloko:

Jag klickar en gång per dag på din blogg det är himla kul att du uppdaterar den så ofta. Om du har läst mina _nästan_ hundra punkter om mig själv så läser jag ca 60 bloggar/dag, då kan vi snacka bloggoholic...men då klickar jag bara EN gång på varje blog!

20:44  
Blogger Anna Nio:

Johan: Haha, men du är sjuk på andra internetsätt istället. :D

Sanloko Sextio? Shit. :D

11:16  

Skicka en kommentar

<< Home