16 december 2006

Mr Darcy

Idag har min favorit-Ål varit på besök, och dagens filmer blev genomgående brittiska och i stort sett genomgående starring Colin Firth. Resultatet är att vi både har mr Darcy på hjärnan just nu, och alltså måste jag lägga in en bild på den buttre, stilige, snobbige Colin. Hur han är privat har jag ju ingen aning om, men i sina roller är han så gott som alltid sådan. :D Gotto love him!

Etiketter: ,

8 Åsikter

Blogger karro:

ååååh mr daaarcy. *swooons*

00:07  
Blogger Anna Nio:

I knooow, vi har utropat "Colin!" och "Mr Darcy!" minst hundra gånger under kvällen, när han dykt upp i serien/filmen vi kollat på liksom. Helt sär. :D

00:08  
Blogger annelie:

hade det inte varit för att jag bortlovad till hugh grant så hade mr darcy varit my number one, och då menar jag NUMBER ONE OH YES YES PLZ YES!

13:50  
Blogger Anna Nio:

Annelie: Hugh Grant av alla människor? Hahaha, tokigt. Men okok, behåll Hugh så blir det mer Darcy till oss andra. ;D

13:54  
Blogger anna:

i första bridget jones-boken är tjejerna besatta av mr darcy i stolthet och fördom och kollar på scenen där han dyker ner i vattnet om och om igen. (bridget åker tom. och gör en intervju med colin firth i boken) och sen i filmen så spelar han (mark) darcy.
sanslöst roligt. tycker jag iaf ;D

23:24  
Blogger Anna Nio:

Ja, det är roligt att han spelar "sig själv" liksom, det har jag också hört, utan att ha läst boken dock, haha. :D

23:26  
Blogger michaela:

Oh my god, I absolutly love mr Darcy.
Colin är ganska sexig i Flicka med pärlörhänge också. Han har Blicken.

23:44  
Blogger Anna Nio:

Colin är alltid väldigt doable, så är det bara. :D

10:52  

Skicka en kommentar

<< Home