17 december 2006

En dagens, tack

Jag är lika tråkig som Anna och Karro, jag kör en lista!

DAGENS VILL HA:
Peace of mind, snö, och som alltid pengar.

DAGENS KLÄDSEL:
Baggyjeans huh (Shit, märkesjeans från Acne till och med), turkos t-shirt och grön-grårandig kofta + tofflor.

DAGENS SMINK:
Inte ett jota.

DAGENS FRISYR:
Obefintlig/LOTR-inspirerad = nytvättat.

DAGENS HÄNDELSE:
Plötsligt ringer det i telefonen. Gotto love söndagar när inget händer. :D

DAGENS PLANER:
Tvätta, läsa bok, laga mat.

DAGENS SAKNAD:
London, gamla tider.

DAGENS SJUKA:
Den sedvanliga huvudvärken, I guess.

DAGENS DROG:
Sånt sysslar jag inte med.

DAGENS FAVORIT:
Min mans ångest över att ha sjungit "Wild Thing" på karaokekväll i fredags, haha. :D

DAGENS PUSS:
Sömnvarm Johan som inte ville gå upp. :)

DAGENS KÖP:
Nix pix.

DAGENS GODIS:
After Eight White finns på Hemköp igen, jag slog till igår eftersom jag inte ätit snarr på så himla länge.

DAGENS HUMÖR:
Stiltje.

Etiketter: ,