19 december 2006

...

Livet är så orättvist. Jag tänkte lägga till "ibland" men sen insåg jag att livet är orättvist most of the time.
Jag har hittat den perfekta utbildningen. På Mittuniversitetet, som ligger i Härnösand, Sundsvall, Örnsköldsvik eller Östersund. Inget of which jag kan tänka mig att bo i i mer än ett halvår. Och utbildningen är förstås på tre år. Fuuuuuucccckkkk!
Och for that matter så kan jag inte flytta nånstans, jag vill bo här, och jag kan inte bara dumpa min man med en stor dyr lägenhet heller. Sen är det hela grejen med distansförhållande som jag vekrligen inte är sugen på också. Dubbelt fudge. Varför finns det inga vettiga utbildningar i Göteborg för, WHY?

Etiketter: ,

2 Åsikter

Blogger karro:

vilken utbildning dååå?

21:14  
Blogger Anna Nio:

Den är ju länkad! :D

21:16  

Skicka en kommentar

<< Home