12 januari 2007

Dagens #2

Dagens irritation: Sömnbrist. Svårt att somna + gå och lägga sig hysteriskt sent + väckt av en elektriker i ottan = ugh.

Dagens glädjeämne:
Nya mobilen! Den är rosa och glansig och när man ringer så är det Blondie som spelas. :D Och att jag äntligen förstått mig på Pandora, samt på sätt och vis att jag ska jobba idag, eftersom det ger liiite men välbehövliga pengar till London. :)


Dagens undran: Hur ska jag orka jobba idag? Hur ska vi hinna göra allt vi vill under en ynka vecka i London? HUR, HUR, HUR? :D

Dagens värsta:
Inget (än). Hoppas det fortsätter så.


Dagens uträttande: Egentligen så är det ju elektrikern som uträttat nåt, men de två uttagen i sovrummet som slutade funka efter omtapetseringen är nu i fungerande skick = man kan dammsuga hela sovrummet ordentligt igen, yay.

Dagens låt: Hittills har jag gillat Will Kimbrough - "Life" bäst från Pandoras urval baserat på Hidden Cameras.

Dagens bild: Första bilden som togs på mig och min man, från backstageområdet på Trädgårn i april 2004, Chicks on Speed spelade och Tammie fotade.

Etiketter: ,

10 Åsikter

Blogger Mård:

Vilken fin bild! Hihi och Johan ser så deppsvår ut :D

14:45  
Blogger anna:

fina ni är :)

16:20  
Blogger Anna Nio:

Mården: Haha, gamla goter kan inte lära sig att se solbrända och lyckliga ut. ;D

Anna: Tack, sockret. :D

21:05  
Anonymous Anonym:

jättesöta faktiskt

10:28  
Blogger karro:

hihi vad sööööta ni var. :D

19:55  
Blogger Anna Nio:

Vi var så unga och oförstörda! :D

20:56  
Anonymous Anonym:

det var jag som fotade, jag har andra bilder ocksa.

09:29  
Blogger Anna Nio:

Tam: Ahaaa, sorry, det var så länge sedan att jag glömt vem som tog kort. Antog det var Pär bara. I fix, I fix. :)

11:24  
Anonymous Anonym:

nema problema, jag kan skicka de andra bilderna nästa gang jag far tillgang till internet med min dator

14:16  
Blogger Anna Nio:

Jaa, gärna. Du har Johans mail I presume?

14:25  

Skicka en kommentar

<< Home