22 februari 2007

WHAT??? YES!

Är det ingen svensk kanal som ska visa oscarsgalan i sin helhet? *SKRIK* SVT visar ett sammandrag på TISDAG, men då vet man ju redan allt, goddamnit! Och jag vill inte ha sammandrag, jag vill ha H-E-L-A G-A-L-A-N! :O

Jag klarar inte av detta! Shoot me now!


---

Puuuuh, det verkar som att nya Kanal 9 (tjusigt namn!) kommer premiärsända i Com Hems nät på söndag och avsluta kvällen med oscarsgalan. Thank you Anton!

På Com Hems sida står det även så här:
"Fr o m 25 februari - 1 augusti kommer Kanal 9 att frivisas på Com Hem Kanalen. Kanal 9 sänder högklassiga dramaserier, prisbelönta dokumentärer och den bästa sporten som Premier League, Allsvenskan och Elitserien i Hockey."

Etiketter: , ,

5 Åsikter

Anonymous Anonym:

jajamen, kanal 9 sänder och vi har beställt kanal. Vilken tur att vi har just comhem som vår leverantör.
Då ses vi i bloggvärlden under Oscarsnatten.
RS
kulturbloggen.com

15:29  
Anonymous Anonym:

Oscarsgalan? Pah, det finns väl inget tråkigare än alla dessa jävla galor som visas i tid och otid. Man kan inte tävla i vare sig film eller musik säger jag....:)

15:44  
Anonymous Anonym:

...och det var då jag som skrev inlägget ovan...glömde visst att skriva i mitt namn...:)

15:45  
Blogger Anna Nio:

Kulturbloggen: Ja, det är en himla tur det. Tack för informationen förresten, den kom upp när jag googlade. Väl mött. :)

Erik: Haha, alla galor utom Oscars- och Eurovision- skiter jag i, men dem måste å andra sidan ses!

23:53  
Anonymous Anonym:

Schlager är skoj, men då består tävlandet också i att man framför det man tävlar med. De galor jag inte gillar är de där det enda som händer är att en massa folk får priser och håller tal...

05:25  

Skicka en kommentar

<< Home