23 april 2007

Braaaiiiins

Har ägnat dagen åt testande, bland annat vilken karriärstyp jag är. Fick följande resultat:

Career Inventory Test Results

Extroversion ||||||||||||||||||||| 66%
Emotional Stability ||||||||| 26%
Orderliness |||||||||||||||||||||||||||| 90%
Altruism ||||||||| 30%
Inquisitiveness ||||||||||||||| 43%

You are an Administrator, possible professions include - government employee, pharmaceutical sales, auditor, computer analyst, technical trainer, project manager, officer manager, factory supervisor, credit analyst, electrical engineer, stockbroker, regulatory compliance officer, chief information officer, construction worker, general contractor, paralegal, industrial engineer, budget analyst, data base manager, funeral director, cook, security guard, dentist.
Take the Career Test

Ett enneagram personality test:

Main Type
Overall Self


Enneagram Test Results
T1 Perfectionism |||||||||||||||| 70%
T2 Helpfulness |||||| 30%
T3 Image Focus |||||||||||||| 58%
T4 Hypersensitivity |||||| 30%
T5 Detachment |||||| 22%
T6 Anxiety |||||||||||||||||||| 82%
T7 Adventurousness |||||| 26%
T8 Aggressiveness |||||||||||| 50%
T9 Calmness |||||| 30%
Your main type is 6
Your variant is social
Take the Enneagram Personality Test

Sen testade jag vilken berömd ledare jag var, fick det otroligt underhållande resultatet HILTER, haha. :D

Och slutligen har jag gjort ett långt IQ-test, där jag fick 131 (bättre än 98% av befolkningen, enligt det testet, hehu) och alla rätt på orddelen. Det ni! :D Dock känns det tämligen värdelöst att trots att jag sparade det, så är filen med mina resultat på ändå nollställd. :(

Etiketter:

9 Åsikter

Blogger karro:

haha roligt att jag precis skapade ett inlägg som hette braaaaains utan att ha kollat din blogg först. :D

19:19  
Blogger Anna Nio:

Hahaa, great zombieminds think alike. ;D

19:23  
Blogger karro:

haha jaaa. :D

19:41  
Anonymous Anonym:

Jag gjorde testet på Illustrerad vetenskaps hemsida för några dagar sen och blev rånöjd över att få 132. *flinar* Det finns självförtroendehöjande tester på Mensas hemsida också om du vill gotta dig lite mera. ;-)

20:50  
Blogger Anna Nio:

Monika: Klart man blir nöjd när man får såpass högt, det blev jag med. :D

Hoho, det får jag ta och bita i en annan dag då. :)

20:56  
Blogger Mård:

Heh och jag fick 134. Undrar vilka muppar som får under 100 på det där provet.

23:35  
Blogger Anna Nio:

Mården: Uppenbarligen inga vi känner i alla fall *snörper med munnen och rättar till monoklen*. (Hur fan böjer man monokel?) :D

00:15  
Blogger Dallerberg:

monokeln? :D *SMARTAST*!

11:36  
Blogger Anna Nio:

Ja, jag vet inte, tyckte allt såg så konstigt ut, och insåg att jag aldrig sett det i någon annan form än just monokel, bara sådär. :D Folk måste börja använda dem mer, så man får grepp om böjningsformen!

13:43  

Skicka en kommentar

<< Home