23 april 2007

Filmtips vecka #17

Veckans filmer kan jag inte se själv, eftersom jag kommer befinna mig på semester i Nueva Estockholmo under merparten av veckan. Men det visas egentligen inget som jag inte redan sett en drös gånger eller lika gott kan undvara, förutom "The Kid Stays in the Picture" som jag är mycket nyfiken på.

TV3 gör också ett smart move och visar spidey ett och två, inför d
en stundande premiären av trean (oh, I can't wait, måste se den på bio faktiskt!).

Tisdag 24/4

22.30 "Pianisten", SVT2

Fredag 27/4
21.00 "Vad Kvinnor Vill Ha", SVT1
23.55 "Underbara Människor", SVT1

23.55 "New Jack City", TV3

Lördag 28/4
16.55 "Tillbaka till Framtiden II", TV3
22.30 "Spider-Man", TV3

Söndag 29/4
21.00 "Spider-Man II", TV3

22.45 "The Kid Stays in the Picture", SVT2

Doing all a spider can.

Etiketter: ,

6 Åsikter

Blogger karro:

ååååååh <3 pianisten. tack för att du skrev att den ska visas ikväll, bara måste se den!

19:20  
Blogger Anna Nio:

Varsågod! Fast, det kanske inte är den "Pianisten" du tänker på, dock? Det här är Michael Hanekes film, inte Polanskis version... Hoppas det var Hanekes du tänkte på, annars har jag ju gjort dig besviken. :O

19:29  
Blogger karro:

daaaamn, jag trodde det var polanskis! jag bara äääääälskar adrien brody. men den där versionen kanske också är bra? inte sett den.

19:42  
Blogger Anna Nio:

Inte samma historia alls, men jag gillar den som fan. Jag uppskattar dock inte Polanskis film alls (jag är också kär i Brody, men filmen... smör, seghet och tristess, säger jag bara).

Men kolla upp den här "Pianisten" på länken jag la in i förra kommentaren. :)

19:44  
Anonymous Anonym:

Hej,

Kul att du gillar Spider-Man och ser fram emot trean! Här kommer lite tips om kul sajter kring filmen.

Googel Earth:
På Google Earth kan man nu zooma in på New York och se byggnader från Spider-Man filmerna.

Videobloggar:
Det finns videobloggar från inspelningen av Spider-Man 3.
Bloggarna ligger just nu på http://www.sonypictures.com/movies/spiderman3/blog/
Dit kan man länka men man kan även få källfilerna till dessa och lägga upp dem på sin egen blogg. Kontakta filmbolaget Sony Pictures för detta. erik_nathorst-boos@spe.sony.com.

Spel:
Det finns ett "multiplayer game" på denna adressen http://spiderman3.sonypictures.com/mp_game/
Dit kan man länka eller få källfiler via Sony Pictures, se ovan.


Vänliga hälsningar,
Marie

16:20  
Blogger Anna Nio:

Hej. Jag vill inte ha reklam i min blogg, kindly fuck off.

11:20  

Skicka en kommentar

<< Home