23 april 2007

Rättelse

Oh lord, jag är ju helvirrig: Jag kommer alltså fram på ONSDAG kväll till Stockholm, inte torsdag som jag jamsat om tidigare. Alltså är det nemas problemas att hitta på något under torsdagen heller.

Etiketter: , ,

4 Åsikter

Blogger Dallerberg:

hurra! men ska vi dricka drinkar på torsdag dåååå?? :D
Jag ska försöka få till det så jag slutar tidigt isåfall! För fre-lör är det ju kryssning, sön fyller min bror år och på måndag jobbar jag och vet inte vilka tider än :)

07:36  
Blogger Anna Nio:

Ja, det kan vi göra! :)

10:45  
Blogger Dallerberg:

Varför har du etiketten "Neg" på den här förresten? Det är ju bara bra att du kommer tidigare än du trodde :D

ÄRU DEPPI???????? :(((/8

16:17  
Blogger Anna Nio:

Haha, neg för att jag sagt FEL till folk såklart! Ja, det är jättebra att det är en dag tidigare, jag tyckte det var nåt som kändes lite off med min planering där. :D

Men jag lägger till "Lycka" som label också då, så är förvirringen total sen. :D

19:06  

Skicka en kommentar

<< Home