21 maj 2007

Dagens #4

Dagens irritation: Bilddagboken som segar ihop och inte vill fungera, när jag för en gångs skull har bilder att ladda upp. Ass! Fuck!

Dagens glädjeämne:
Trean kör ANTM 5 i repris. Så kul blev det idag, I'm afraid.


Dagens undran:
Hur långa kan tre veckor vara egentligen?


Dagens värsta:
Igår kväll upptäckte jag att en fyllning spruckit i en av mina tuggtänder. Inte så kul. Fick ingen hjälp via folktandvården (SUPPLIES) och inte heller via akuttandvården. Vi hade bara knäckebröd hemma imorse, vilket jag inte vågade äta. Så jag gick hela dagen med endast två Pressbyrånbananer i magen. Inte heller så kul. Hoppas på att hinna få tag i en akuttid imorgon bitti.


Dagens uträttande:
Hämtat ut bilderna från Stockholm och lite annat smått och gott.


Dagens låt:
Ray LaMontagne, både "Trouble" och "Hold You in My Arms". Mannen är ju underbar, jag måste hitta mer med honom. Dessutom är han typiskt en sån karl som jag finner väldigt attraktiv. Bonus!


Dagens bild: Mr Ray himself.

Etiketter: