20 maj 2007

Scores

Okej, det är alltså hela 37 personer som läser här, det var ungefär tre gånger så många som jag hade förväntat mig. Visserligen kan man räkna bort sju stycken slösurfare, men det är ändå fler än jag hade en aning om. Mest fundersam är jag över de som valt beundrare, haha. :D Utöver detta så undrar jag över de sju bekanta, vilka är ni? Och ni okända, vilka är ni? En läsarpresentation i kommentarerna kanske kunde vara nåt?


Selection
Votes
Vän 14%5
Bekant 19%7
Nätkompis 11%4
Okänd, trogen läsare 8%3
Okänd, läser ibland 22%8
Slösurfare 19%7
Läskig stalker 3%1
Beundrare 5%2
37 votes total

Etiketter:

9 Åsikter

Anonymous Anonym:

jag läser din blogg anna! har lagt in den i min google-reader, helt fantastiskt påhitt :) jag gillar eran receptblogg med, jag ska skaffa mig nåt liknande i höst när jag bara ska vara en american housewife haha...eller typ en puppy-blogg när vi skaffar vovve :)

14:08  
Blogger Dallerberg:

Fan jag kankse borde ha en sån poll också, jag har ju hela tiden tänkt att det bara är du som läser men så dyker det upp kommentarer helt plötsligt från folk man inte hade en aaaning om :D

19:06  
Blogger Madde (maddepladder):

Jag svarade "Okänd, läser ibland". :)

Hittade hit när du kommenterat på Linda Skugges fotoblogg en gång. Jag kommer inte ihåg vad men jag blev väl nyfiken iaf... :)

20:45  
Anonymous Anonym:

38 personer, jag fyllde aldrig i eftersom jag inte fick vara stalker...:)

22:03  
Anonymous Anonym:

Hej
Svarade okänd, trogen läsare. Hittade till dig efter att en kompis tipsade mig om din utläggning av dick in a box (som verkligen uppskattades). Sen har det bara blivit att jag stannat kvar hos din trevliga blogg.

17:02  
Blogger Anna Nio:

Hej hej, jag bugar och vinkar till er som svarat, hoppas att fler orkar ge sig till känna. :D

Linda: Du får gärna vara med på receptbloggen om du vill, bara att säga till så kan vi ordna det. :)

Madde: Ja, dig känner jag ju igen vid det här laget, hej hej. :)

Anna: Minsann, haha, härligt att fler gillar dick in a box också. :D Tack för berömmet. :)

Marre: Ja, ett tu tre så poppar det upp folk, visst är det mräkligt? :D

Och jag orkade inte gör en helt egen kategori för dig, Erik, ok? :D

21:37  
Blogger Mård:

Jag klickade i bekant tror jag bestämt att det var.

23:44  
Anonymous Anonym:

Bah, en simpel "världens bästelibästaste bror"-kategori hade räckt gott åt mig. Jag är inte kräsen...:) Fast tänk vad läskigt om fler än en person hade valt den... brr...

05:32  
Blogger Maria:

Jag svarade "bekant", var osäker på vilken kategori jag skulle identifiera mig med så... Jepp! Himla kul undersökning förresten, funderar på att göra en likadan.Hihi. Jag med mina hundratusen läsare ;)
Ha det gött!

23:25  

Skicka en kommentar

<< Home