11 maj 2007

I am the fire burning desperately


Veckans låt: "Release Me" - Oh Laura. Om den känns bekant så är det för att ni råkat höra den i en Saab-reklam, surely. :)

Etiketter: , ,

6 Åsikter

Anonymous Anonym:

Åh, den är verkligen sååå bra. Jävla SAAB.

09:39  
Blogger Anna Nio:

Haha, fast jag är ändå tacksam för att jag tack vare reklamen fick höra låten alls. :)

13:11  
Anonymous Anonym:

Jag har en fråga: Hur lyckas du få fina länkar att öppnas i ett nytt fönster?

14:05  
Blogger Anna Nio:

Anonym: I templatekoden skriver man inom taggar, alltså dessa: < > följande:

a href="http://www.google.com/" target="_blank"

fast byt förstås ut URL:n mot den sida du vill länka till. ;D

14:49  
Anonymous Anonym:

Tack för infon! Och dina länkar skulle det förstås stå, inte fina. Även om en del av dem är riktigt bra. :P

23:47  
Blogger Anna Nio:

Anonym: Jag gissade mig till det jag med. ;D Varsågod och tack också. :)

13:52  

Skicka en kommentar

<< Home