04 maj 2007

Men vem är det som kör egentligen?


Vem är det som läser här?
Vän
Bekant
Nätkompis
Okänd, trogen läsare
Okänd, läser ibland
Slösurfare
Läskig stalker
Beundrare
Pollhost.com

Ska kanske tilläggas att jag är rädd för stalkers, så om man faktiskt inte är en stalker ska man inte välja det på skoj. För då kommer inte jag kunna sova.

---

ÅHNEJ EN LÄSKIG STALKER HAR KLICKAT I! Fan också, varför tog jag med det alternativet? Jag antar att det enda som är obehagligare än att ha stalkers är att ha dem men inte veta om det. Jag bjuder in till faran, death is my dancing partner!

Etiketter:

9 Åsikter

Blogger Dallerberg:

men gud att du bågar ha såna alternativ, tänk om typ 10 pers väljer läskig stalker :O eller ännu värre BEUNDRARE (det är ju dom som är läskigast, som inte ens erkänner att de är läskiga stalkers :D)

22:38  
Blogger Dallerberg:

*LER BÅGAR*

22:39  
Blogger Anna Nio:

Häftiga bågar, bruden! Ja, jag ska nog lägga till att jag är rädd för stalkers, så folk inte väljer det på pin kiv.

22:42  
Blogger myra:

"Okänd, trogen läsare" fick jag till "otrogen läsare" Eh, hello..hur är en sådan? Vänstrar personen med att läsa andras bloggar eller är personen otrogen medan den läser? :D

Det var f.ö. fint att vi fick till det till slut! :D

00:05  
Blogger Anna Nio:

Haha, hjärnspöken much? :D Jag undrar också vad en otrogen läsare är, en sån som prenumererar på Cosmo men köper lösnummer av Solo ibland ändå? En bokofil som blir tänd av att läsa texter skrivna av andra än sin partner? Jag tror nog mer på alternativ ett. :D

00:08  
Anonymous Anonym:

.....och i vilken grupp skall jag din käre och dyre bror bocka i sig? Det känns nästan som om jag mot min vilja tvingas in i stalker-fållan.....:)

14:18  
Blogger Anna Nio:

NEJ, jag skulle tagit med "Släkting" också, dangit. Du blir väl "Vän" då, men inte stalker. :O

17:22  
Anonymous Anonym:

Men hur allvarligt brukar folk ta såna här test? Och folk som är stalkers på riktigt kryssar nog inte i att de är det, you know.

22:04  
Blogger Anna Nio:

Anonym: Öh, really? D-oh. :D

23:59  

Skicka en kommentar

<< Home