01 maj 2007

18 and life

Precis såhär roligt kan man ha det på en hårdrocksklubb som spelar 80-talshits i Stockholm. :D Herreminje. jag skriver mer om resan så snart jag återhämtat mig. Which is like, never, men jag ska försöka ändå.

Etiketter: , ,

6 Åsikter

Blogger Martin:

Jag visste väl att du hade skrivit FEL! "Men andra förslag på roliga nöjen ser jag fram emot. Lek med mig mellan den 26 och 30/4, that's an order. :)"

10:33  
Blogger Anna Nio:

Nej? Jag åkte tåg den 25/4 (framme på kvällen) och den 1/5 (åkte på morgonen), alltså kunde jag inte göra nånting då, alltså ville jag ha sällskap 26-30/4. Vad är felet? Vad har det med den här bilden att göra? :D

15:44  
Blogger Martin:

Det har inget med bilden att göra såklart.. Men jag tolkade det iaf som att du skulle åka hem den 30:e.

19:32  
Blogger Anna Nio:

Ahå, ich förstår. :D

19:33  
Blogger Sofia:

Hoppas du hade roligt i Sthlm. ^^
Vi får ta den där glassen i sommar istället.

Nu tittar jag på Top Model och det slog mig just att den läckraste av kandidaterna påminner om dig! Det vill säga Melrose, som är min favvo, ni har lika ögon. *SMICKRA*

21:24  
Blogger Anna Nio:

Fia: OH REALLY? :D Nu ångrar jag verkligen att vi inte sågs, om du skulle vara såhär vänligt inställd. ;D Nej, skämt åsido - tack, det var snällt. :) Jag tar gärna en glass nästa gång, det hanns liksom inte med nu, skulle blivit för stressigt att klämma in alla jag ville träffa på den korta tiden tyvärr. :/ Men ja, jag har haft meget trevligt, for sure. :)

21:28  

Skicka en kommentar

<< Home