26 juni 2007

Fyndig rubrik!

1. Vad tänkte du när du såg dig själv i spegeln första gången i morse? "Uuhhhööh."
2. Hur mycket kontanter har du på dig? På mig? Noll, fast i plånkan i hallen finns säkert åtta spänn.
3. Vilket ord rimmar på "test"? h:EZT! jag kan flera också, kolla: fest, gäst, rest, mest, PEST.
4. Favoritplanet? Saturnus, för ringarna såklart.
5. Vem ligger fyra på missade samtal-listan på din mobil? Jag raderar alla missade samtal efter att jag kollat dem. Ordnung muss sein.
6. Vilken är din favoritringsignal på din mobil? Rocky theme!
7. Vad har du på dig på överkroppen just nu? En grön t-shirt med tryck där det står "Everyone's Darling. It's me!".
8. Sätter du etiketter på dig själv? Nej, men en gång stal jag en rulle klistermärken som det stod ÄTMOGEN på från en frukt & grönt-avdelning. De satte jag på allehanda lustiga ställen.
9. Vad är det för märke på skorna du har på dig? Varför skulle jag ha skor på mig inomhus? Surely you jest!
10. Ett ljust eller mörkt rum? Om jag ska sova: mörkt. Om jag ska inte sova: ljust, kompis.
11. Vad gjorde du vid midnatt? Satt säkert här och klapprade.
12. Vad står det i ditt senast mottagna SMS? "Jag har tvättid då tyvärr. :("
13. Var ligger ditt närmaste Seven Eleven? På torget.
14. Vilket uttryck använder du mest? Jag hatar såna här idiotfrågor, jag säger ju så MYCKET, jag är en SYNDAFLOD av konstiga uttryck!
15. Till vem sa du "jag älskar dig" senast? Min man. Rightly so.
16. Vilken pälsbeklädda sak rörde du senast? Doris eller Dylan hos Mackan och Anna.
17. Hur många olika sorters droger har du nyttjat de senaste tre dagarna? Jag kanske har tagit en alvedon?
18. Hur många rullar film ligger och väntar på att bli framkallade? Inga, fast det sitter en rulle som inte är färdigknäppt i kameran, dock.
19. Vilken ålder har varit bäst hittills? 24 kanske. Egentligen gillar jag 27 om det inte var för att jag var sjuk och fattig som ett jävla as.
20. Din värsta fiende? Samhället.
21. Vad har du för skrivbordsbild på datorn just nu? Ivan Drago!
22. Vad var det senaste du sa till någon? "Jamen en skrävlig och stor karl, som handlar först och tänker sen, helt enkelt."
23. En miljon dollar eller förmågan att flyga? Dållars just nu, I needs it! Fast jag vill kunna flyga också. Ugh.
24. Gillar du någon särskild lite extra mycket just nu? Ja, min man. Han är extra bra. Med smörkräm på lixx.
25. Senaste låten du lyssnade på? "Les Fils Des Etoiles" av Satie.

Etiketter:

3 Åsikter

Anonymous Anonym:

" ...en gång stal jag en rulle klistermärken som det stod ÄTMOGEN på..."
Jaså det är därför vi har en kylskåpsmagnet med denna kryptiska information på!!!!!!!
Puss! Chamowa

12:17  
Blogger Anna Nio:

Hahahahah, jaså det finns kvar en sån på kylen? Hahaha, underbart!

14:57  
Blogger Madde (maddepladder):

Stjäl listan! :-)

17:49  

Skicka en kommentar

<< Home