26 juni 2007

Blog Dolls

Jag gjorde även mina bloggkamratar som dockor! Jag är sjukskriven och fanatiskt lagd, okej?

Nåväl, jag ber om ursäkt om någon känner sig helt felklädd eller fått fel ögonfärg eller så, men jag har utgått från det jag minns från de gånger jag träffat er, eller från hur ni brukar se ut på bilder. Så, enjoy. :)

Sanna och Lina:


Fia och Maria:

Anna och Karro:

Etiketter: , , , ,

10 Åsikter

Anonymous Anonym:

Mohaha :-D Vad söt jag är och SMAL! Dom övriga som jag känner igen är jättegulliga speciellt Klas. :-)

11:16  
Blogger anna:

åh haha värsta söta ju! :D tur att det inte finns tjockisdockor ;D heheheh

14:02  
Blogger Anna Nio:

Sanna: Haha, ja jag fick liksom utgå från hur du ser ut när du inte är på tjocken. :D Tack för berömmet, Klas var svår, jag kom på att jag inte vet vad han brukar ha på sig mer än... svarta kläder? :)

Anna: Haha, ameh, du är ju söt som socker, inte svårt att göra en docka av dig. :) Tack!

15:52  
Blogger Sofia:

Åh, är det jag som är den Fia? ^___^
Så söt!

17:53  
Blogger Anna Nio:

Fia: Klart det är du som är du! Du ÄR ju söt, så då är det likt antar jag? ;D

17:55  
Anonymous Anonym:

Jag vill också vara dåkka! :(

20:48  
Blogger Anna Nio:

Jamen det är då själva fan, jag har gjort dig, OCH Mia, men jag har glömt att lägga in er. :O Gjorde er för jättelänge sen och sen föll det i glömska. AJM SÅRRI! Ni får ett eget inlägg. :)

20:50  
Blogger Sofia:

*smacka självgott* Ja! ^____^

jag får återgälda det genom att baka något sött och blodsockerhöjande i form av dig. jag återkommer med bilder när jag har haft nästa bakdag!

12:06  
Blogger karro:

hihi vad roligt. :D man blir ju onekligen lite docksugen nu igen. ;)

15:58  
Blogger myra:

Aaaw, vad fina. :D

Hehe, ordverren lyder idag "ouulik", men jag tycker den hellre borde ha varit bara "lik"! Blogger gillar att skämta med mig aprillo. :D

23:35  

Skicka en kommentar

<< Home