26 juni 2007

Heya doll

Jag kom på att det var alldeles för länge sedan jag lekte med Candybar Dollmaker, så jag tog tillfället i akt att försvinna in i dockmakarvärlden i ett par dagar. :D Passade även på att göra alla lite somriga, säsongen till ära, hehu.

Så nu har jag gjort mig själv (det är den enda tröja som känns hundra, damnit!) och Jo
han:

Ålen och Far:

Andrea och Jasmin:

Martin och Emelie:

Madde och Chrull:

Monika och Klas:

Marre:

Etiketter: , , , ,

4 Åsikter

Anonymous Anonym:

haha, nu har jag iofs bara träffat en bråkdel av dessa människor men de var iaf klart bra. Handväskan på Sanna var klockren. :-)

Tack för boobsen btw. ;-)

21:12  
Blogger Anna Nio:

Haha, varsågod. :) Och tack!

22:22  
Blogger Dallerberg:

fan vad fint, fast jag är blond nu! :D (och TJOCK men det finns väl inga tjock-kroppar :D)

00:16  
Blogger Anna Nio:

Marre: Fan också, jag funderade på om du blivit blondin än eller inte men var osäker. :/ Det finns en kropp för tjejer och en för killar, that's it, så alla står likadant med benen och nästan likadnt med armarna. :D

00:19  

Skicka en kommentar

<< Home