03 juli 2007

Filmtips vecka #27

Men usch, vilken skitvecka. Ösregn ute och ingenting av värde på dumburken. Illa! Tur att man har TCM och Showtime i alla fall. Alla ni andra får väl hyra, köpa, ladda ned eller låna. Eller bara lida, för att uthärda en sån filmlös vecka.

Tisdag 3/7

21.00 "Bakom Stängda Dörrar", TV6
22.30 "Fantomen på Operan", SVT2

Torsdag 5/7
01.20 "Om Blickar Kunde Döda", Kanal 5


Fredag 6/7
23.00 "Pat Garrett och Billy the Kid", Kanal 9
23.45 "Den Amerikanske Vännen", SVT1

Lördag 7/7
21.00 "Conan - Förgöraren", TV6
22.50 "Superman the Movie", Kanal 5
23.00 "Jakten på Röd Oktober", TV4

Den Amerikanske Vännen. Eller fienden?

Etiketter: ,

6 Åsikter

Blogger karro:

åhh du måste fixa solsken till nästa vecka!

vad gör du på torsdagen förresten?

21:22  
Blogger Anna Nio:

Jag gör inget alla dagar i veckan, är ju sjukskriven just nu. Orkar inte med nåt krejsy hålligång men en fika funkar bra. :) Vi kan smsas under torsdagen. :)

21:42  
Blogger karro:

yaay. men. jag har ju inte ditt nr. anna kanske har? kanske borde fråga henne iofs. :D fika låter bra.

00:23  
Blogger Anna Nio:

Yes, she has, och fika it is! Jag fick ditt nummer av henne också. :D Regnet fortsätter ösa ned idag, jag rekommenderar tåliga skor och varma kläder i packningen, ingen sommar så långt ögat når här inte. :/

11:21  
Anonymous Anonym:

Meh!! Du tipsade ju om en film som gick i natt 01:20!! ÅÅÅÅH jag var tvungen att gå upp 06:15 ju. Ingen film för mig. Skummade mig igenom världens sämsta film Honey.

06:35  
Blogger Anna Nio:

Jess: Du får skylla på Femman som visar KVALITETSFILM så sjukt sent istället! Haha, jag bandade "Honey", tänkte att den passar perfa för min och bästisens chickflickkvällar där vi bara pratar sönder filmerna ändå. :D

13:00  

Skicka en kommentar

<< Home