15 maj 2008

We roll around

Jahman, nu dejtar jag igen, jag som fortfarande värjer mig med bägge armarna mot eventuella känslomässiga förbindelser. Hur lyckas jag hamna i dessa situationer jämt?

Nåväl, givetvis bor karln i fråga i en helt annan stad, därav mina ständiga Stockholmsresor just nu. På onsdag smäller det igen, ännu en vecka i storstan, ännu en vecka med gröna ögon och ett härligt skratt som gör mig gladare än något annat just nu. Om det blir mer än en vårfling kan bara tiden utvisa. För stunden är jag mer än nöjd med läget i alla fall. Haum! :]

Etiketter: ,

7 Åsikter

Anonymous Anonym:

Been there done that. Avstånd. Hoppas det funkar bättre för dig :)

19:08  
Blogger Dallerberg:

Jag har aldrig klarat av att vara helt singel och okär längre än 3 månader i sträck, och hur länge jag lyckats vara singel och inte ens lite intresserad av någon vet jag inte ens, ett par veckor kanske? :D

22:31  
Blogger Dallerberg:

Jag går fortfarande och kärar ner mig i folk titt som tätt, men inte sådär så jag vill ligga med dem eller så, men jag kan få ungefär samma känsla när jag träffar en ny bra kompis :D

22:34  
Blogger Anna Nio:

Evildoer: Jag har också gjort distansgrejen förr, tyvärr. Ironiskt nog var det jag som bodde i Sthlm och killen i Gbg på den tiden. Huru lifvet skrattar mig i ansiktet med jämna mellanrum, haha! Men vi får se hur saken utvecklar sig, förstås!

Marre: Nu har jag faktiskt varit singel i nästan ett år, fast jag dejtade i två månader kring årsskiftet förvisso. Men annars lyckas jag heller aldrig hålla mig ledig särskilt länge, trots att jag verkligen vill och försöker. Man träffar väl bara folk när man inte letar efter dem, antar jag. Ödets ironi!

Jamen ett friend crusch kan jag också få, om det är nån man tycker vansinnigt mycket om, förvisso - och det händer inte mig himla ofta ändå. Men jag förstår känslan, absolut. :)

03:32  
Blogger Dallerberg:

ETT ÅR!?!?! Du skojar :D hahahaha jag tänkte typ ett halvår max. Min tidsuppfattning är inte på topp :D

Men det var lite det jag menade att när jag blir singel tänker jag alltid att det är rätt skönt och att jag absolut inte vill ha ngt nytt förhållande. Och det är därför jag alltid träffar någon på direkten :P

Men jag vet inte, det är så sjukt skönt att vara sådär pirrkär, jag kanske är en junkie :D

13:44  
Blogger Anna Nio:

Slankan: Haha, det är lugnt, Ella trodde det var långt över ett halvår sen jag dejtade A, fast det "tog slut" (hur definerar man en brytning med någon man dejtat men inte haft ett förhållande med egentligen? Terminologin är så svår!) i januari, liksom. Tiden luras med oss!

Ja, jag är likadan! Det är alltid så det funkar för mig med!

Haha, känslojunkie! Men du har ju haft samma relation aslänge, då kan du ju inte vara så farligt knarkig på saken. :D

21:39  
Blogger Dallerberg:

Nä men precis, eftersom jag är så sjukt stadgad så går jag och kärar ner mig i kompisar istället :D JAG MÅSTE HA PIRRET ANNARS DÖR JAG *SKAK* :D

17:46  

Skicka en kommentar

<< Home