15 april 2008

Och sen var det såhära

Opp, opp!
• Nya, trevliga vänner
• Gamla, trevliga vänner man hittat tillbaka till
• MSN (who would ever have thought?)
• Kameran är lagad och åter i mina älskande händer!
• Stockholmsresa any minute now
• Vår i luften, tussilago, vit- och blåsippor på marken
• Magnum Mayan Mystica, setjan vicken go en, döh!
• Att fortfarande se ut som 22 i andras ögon, "thank you Anton"!
• Emil, awesome mr wonderful friend
• Fungerande mobil (PRAISE THE LORD)
• Jag gillar mina inneboende, de har inte alla indianer i kanoten
• Tatueringsplaner
• Gå ut nykter
• Lite skatteåterbäring
• Träning (NÄH, det är INTE roligt men det gör att jag mår bättre, aight? Shaddap, potentiella sportfånar med breda munnar!)
• Resultat av träning (MUKKLER, OMG!)
• Kyssar, mmm
• Musik, jag hittar så mycket gott att jag knappt hinner med! :)
• Ärlighet
• Pangeahjärnan
• Folk som plötsligt hör av sig fast man räknat bort dem ur sitt liv nästan
• Att inte bli bakis igen (vinden har vänt)
• West Coast Riot i sommar (I hope)
• Att klara av en sockerfri vardag ganska bra ändå
• Neonfärger
• Flörta, jag tror jag kanske kan det lite ändå
• Lolcats
• Pinuga!

Prutt och lump!
• K-knappen och även komma-knappen på mitt tangentbord funkar dåligt, illa!
• Fint folk som tappar luft som en ledsen sufflé, tills de börjar angränsa till fult folk närapå
• Italofolk! ;D
• Sömn, I HAZ IT NOT
• Självgodhet
• Inte ha läsro (ren terror för mig)
• Fett på kroppen (GO'WAY, I DON'T LIKE YOU!)
• Vänner som mår dåligt
• Fattigdom (alltid på tapeten)
• Smärta (se ovan)

Oj, så ovanligt stor pluslista och osedvanligt liten minusdito det blev. Jag tänker låtsats som att detta stämmer, och inte grubbla fram en massa dåliga saker i onödan. Det verkar dumt.

Nu ska det sovas som om det inte fanns någon morgondag, men vi ses i Stockholm, kamrater. Jag tänker dricka tequila, spela biljard, fika, gå på inflyttningsfest, äta glass, prata, skratta, äta, ha tjejkväll, se film, och sitta i vårsolen och le. I suggest you join me.

Etiketter: , ,

4 Åsikter

Blogger Dallerberg:

Du kan få ett tangentbord av mig, jag har tre stycken! Om du orkar släpa hem det till göteborg dvs :)

11:29  
Blogger myra:

"Fint folk som tappar luft"? Är de sådana som fiser i tid ochotid så man knappt kan umgås med dem? :o

Hur länge är du här nu då, vi kanske hinner ses på lite snabb skinkvisebyxedans (jag ska ingenstans denna helg, vanligtvis åker jag ju bort när du kommer hit).

20:35  
Blogger Mård:

kan man köpa lösen till din bilddagbok och betalar man i ädelstenar då?

00:02  
Blogger Anna Nio:

Marre: Åh, nu blev det ju inget tangetbordsutbyte ändå. Men det är inte ens gammalt, det är bara nåt skit som fastnat under k:et och kommat, tror jag. Ska försöka göra rent ordentligt och se om det blir bättre.

Myran: Nä, bra människor som visar sig vara mindre bra. :(

Som vanligt misslyckades vi! Du får helt enkelt ringa eller smsa mig när jag är uppe, jag har lagt ned att jaga folk för att leka eftersom det stressar och sliter för mycket på mig. Men vill man ses är man hjärtans välkommen att höra av sig och boka ett appointment. Skinkvisardans verkar ju lämpligt nu när värmen börjar komma också, värmer gott den frusna derriéren! :D

Mården: Var fan är mina juveler, beyotch! *ser ut som en arg colombiansk langare* ;D

00:53  

Skicka en kommentar

<< Home