29 mars 2008

Catch you with my death-bag

138,284 People


Nä, jag har inte orkat skriva nåt ordentligt på ett tag, jag vet. Jag tycker det är tråkigt själv också. Men när ni minst av allt anar det så sprudlar skrivarlusten hos mig igen. Just when you thought it was safe again.

Ikväll ska jag på Sticky, av alla jävla ställen. Ska bli spännande att se vad herrar steroidvakter kommer hitta på den här vändan för att irritera mig.

Etiketter: ,

6 Åsikter

Anonymous Anonym:

Fan, du hade fler döda på din födelsedag... MEN! Fjärde september dog Steve Irwin, Edvard Grieg och..Hank the Angry Drunken Dwarf,amerikansk radiopersonlighet! Haha, han låter som en...hmm...kul typ? :D

11:34  
Blogger Anna Nio:

Hahahaha, Hank! Du hade mer igenkänningsbara människor på din födelsedag... På min dag dog Yves Montand, Charles de Gaulle, Dylan Thomas, Neville Chamberlain, och Howard Pyle, vilka är de namn jag kände igen. Men jag har ju även trumfkortet Kristallnatten att dra fram. :D

12:33  
Anonymous Anonym:

Kristallnatten är tung, den bräcker allt! :D

15:08  
Anonymous Anonym:

Har hört att vakterna på sticky blivit helt mongo den senaste tiden. Typ frågar ALLA som ska in hur mycket de druckit Och är helt "Jahaja, det tycker jag är lite mycket" :P

Tydligen har de fått ngn varning från ngn myndighet eller liknande, att folk är för fulla där. Tycker väl iofs inte att folk är fullare där än ngn annanstans men de hade väl otur. Surt.

17:58  
Blogger Anna Nio:

Bror: Ord! :D

Ålen: De har alltid varit helt äckelmongo i mina ögon, men det där lät ju onekligen extra störigt. :P Jag kommer gå dit nykter i alla fall, så får vi se om de släpper in mig eller inte. :D

18:51  
Blogger Dallerberg:

Det var typ ingen jag kände igen som dog på min födelsedag. Men väldigt mycket påvar och biskopar och sånt. jag vet inte om det är något slags tecken :D

12:41  

Skicka en kommentar

<< Home