14 mars 2008

Do you believe in Gadd?

"Hej, Eric Gadd här. Jag ser exakt likadan ut som jag gjorde för femton år sen, och min nya låt låter precis som den musik jag gjorde för femton år sen också. Häftigt va? Lyssna på den på Tre, landets mest irriterande* mobiloperatör med mest reklam. Mmmm."

* Titeln är utmanad starkt av Tele 2 dock.

Etiketter: , ,

4 Åsikter

Anonymous Anonym:

Haha! Precis så är det! Jag såg en reklam på TV igår om att om man köpte nån tre-mobil så fick man hans nya låt, och så spelade dom en kort snutt av låten. Min tanke var bara "Men, den där är ju inte ny!". Så var jag tvngen att tänka efter vart jag skulle ha hört den, jag lyssnar inte ens på radio, och kom fram till att jag faktiskt inte har hört den alls. Den lät verkligen exakt som allt annat man hört av honom. :D

09:28  
Blogger Anna Nio:

Helena: Hahaha, ja, exakt så känner jag med inför den reklamen. Plus som sagt att han ser precis likadan ut, bara äldre. Illa. :D

11:20  
Anonymous Anonym:

...han är precis lika dålig som för femton år sedan också! :D

13:18  
Blogger Anna Nio:

Erik: Haha, jag tror dig på ditt ord, har inte hört mer än de otäcka takter som spelas i reklamen. Det räcker så väl för mig, så. :D

02:12  

Skicka en kommentar

<< Home