19 februari 2008

Snip, snip

Idag bär det av. Åh, jag försöker dämpa mig men det är svårt när så många favoriter trängs i samma film: Burton, Depp, Bonham Carter och Rickman. Plus musikal, plus gotik, plus 1800-tal. OMG, dags att börja hyperventilera tror jag.

"Anyone for highlights?"

Etiketter: , , ,

3 Åsikter

Anonymous Anonym:

Återkom med en rapport, planerar själv att se den snart :)

17:06  
Anonymous Anonym:

Åh, har du sett den än? Fasen, jag står i valet och kvalet om jag skall vänta tills jag får hem min nya monster-TV och kanske kan få tag i ett kalasexemplar av filmen.

Ge mig gärna en hint om den tjänar på att spelas upp i så nära en riktig hemmabioutrustning man kan komma, eller om det funkar att se den med hygglig LCD och DVD-rippad version.

02:24  
Anonymous Anonym:

Vad tyckte du nudå? :)

09:51  

Skicka en kommentar

<< Home