11 februari 2008

Lök på laxen

Min psykiater har semester i en vecka. Underbart. Just keep 'em coming.

"It's not meant to be like this, not what I planned at all
I don't want to feel like this, yeah
No it's not meant to be like this, not what I planned at all"

Saker som gör allt uthärdligt just nu:
• Ålen
• Filmkväll med Far och hans nya fru på onsdag
• Fika med Helena i veckan
• Melodifestivalen har börjat
• ANTM 9 kör igång i veckan
• Johannes
• Oscarsfilmrace del två på söndag med Johan
• "Sweeney Todd" på bio nästa vecka
• Imogen Heap
• Emil
• Att vara singel just nu
• Snart Oscarsgala
• En snäll soctant
• En sjukgymnast som bryr sig om mig
• Socker
• Martini Asti
• MIN BROR (sorry)

Etiketter: , , , , ,

6 Åsikter

Anonymous Anonym:

...men jag då? Betyder det att jag är outhärdlig? :( *snyft snyft*

05:29  
Blogger Martin:

Det är faktiskt 2½ år nu, jag vet inte om hon är så ny längre ;)

10:49  
Blogger Anna Nio:

Erik: Haha, nej, men jag glööömde diiiig! *LER TRÖTT*

Far: Det är det som är tjusningen, hon kommer alltid vara din nya fru eftersom hon inte är Mor för mig och Ålen. :D

13:15  
Anonymous Anonym:

Allt är förlåtet! :D

21:01  
Anonymous Anonym:

Oo, vi ska ha världens bästa fika. Vi har ju massa olika roller vi kan välja på. Ska vi vara olyckliga singeltjejer på alla hjärtans dag? Eller kanske djuuupt kära (i varandra)? Eller ställa till med världens allahjärtansdagbråk för att den ena inte gav den andra en tillräckligt fin present? :P Eller så kan vi helt enkelt sjunka ner i träsket och älta allt från mediciner och mobiler som inte fungerar till liv som inte vill som man själv vill. =D

21:05  
Blogger Anna Nio:

Erik: Hurraaaa! Pussokram! :D

Helena: Lite av varje piggar ju upp! Så snart folk omkring gått och nya satt sig så kan man ju byta pjäs helt enkelt. Hahaha! :D

00:13  

Skicka en kommentar

<< Home