15 februari 2008

Alla hjärtans dag

I heart me, dagsens sanning! Kisses, me hearties.

Etiketter: ,

6 Åsikter

Anonymous Anonym:

...faktum är att när jag räknade efter, så var årets AHD första gången sedan 1995 som jag inte hade någon att spendera den med! :(

Fast... hur kul är skit-dagen egentligen va? Nu slipper man ha ångest över att måsta fixa något "romantiskt". Bah, romantiskt my ass, det är bara handlarna som vill tjäna massa stålar på en patetisk importerad amerikansk "högtid"! :D

05:31  
Blogger Martin:

Dagsens? Menar du dasens eller dagens sanning?

08:06  
Blogger Anna Nio:

Erik: Jo, visst är det en kommersialiserad högtid, but then again så är det ju med alla högtider. Vet inte riktigt vad som är värst, att fira dem kristet eller kommersiellt. Vi kanske kan återgå till hedniska ritualer?

Det är bara jul och nyår som känns konstigt att vara ensam på, tycker jag, så gaska opp dig. :)

Martin: "Dagsens sanning" är ju ett uttryck! Läs själv här. :)

12:34  
Anonymous Anonym:

Du ser hård ut! :)

13:10  
Blogger Anna Nio:

Konsulten: Jag ÄR hård, hård som chokladpudding med grädde! :D

13:13  
Anonymous Anonym:

Det är lugnt, jag är inte mer deprimerad över AHD(ADHD?) än vad jag är till vardags! :D

16:52  

Skicka en kommentar

<< Home