16 februari 2008

Bad news

Whoop-dee-doo.

Jag finner inga ord. Min digitalkamera har gått sönder. Eller, displayen är fuckad. Jag köpte den i november. Är nu livrädd att min dator ska explodera och att min mp3-spelare ska pulvriseras om jag tittar lite snett på den, bara för att mönstret ska få fortsätta. Teknik + jag = imploderande universum. Thank god att kameran är köpt i en butik i alla fall, jag kan inte hantera ännu en telefon"support".

Etiketter: , ,

7 Åsikter

Anonymous Anonym:

join the club :/ Jag verkar ha lite den "förmågan" när det gäller bilar och datorer. Vi kanske är jinxade?

15:43  
Blogger Dallerberg:

Men ÅÅÅÅH vilken satans jävla otur du har! Det är tamejfan helt sjukt :O

01:06  
Blogger Anna Nio:

Evildoer: Verkar inte bättre. Som "Mannen som kunde tala med hästar" fast, eh, människorna som INTE kunde tala med tekniken.

Slankan: Jag tar oturen till nya höjder! Helt ofrivilligt!

01:11  
Anonymous Anonym:

Nä ä, nu får det banne mig vara nog! Ja det får det! :(

01:14  
Blogger Anna Nio:

Erik: I agree, nu måste nåt sjukt bra hända snart, annars är världsordningen helt jävla off ju.

01:17  
Anonymous Anonym:

Men alltså... Det måste ju vara botten nu, det kan inte bli värre väl? Nu måste ödets ironi låta dig vinna typ trettio miljoner på lotto eller något. SPELA!!

16:14  
Blogger Anna Nio:

Jess: Visst tror man att jag bara börjar hitta på nu, för att få medlidande? BUT I ASSURE YOU, I AM NOT! :D

Jo, jag håller med, nånting asbra måste verkligen hända nu. Gärna omgående. Jag väntar så länge.

17:03  

Skicka en kommentar

<< Home