12 mars 2008

S-U-C-C-É!

Det goda segrar, Mordor havererar, Dödsstjärnan sprängs, Lucifer faller, och E.T. får åka hem. På tisdag porteras mitt nummer tillbaka till Telia! I WIN - YOU LOSE, MUDDAFUGGAHS! :D

Allt det som i det förra inlägget lovades mig har faktiskt hållits! Det enda smolket i bägaren är att jag måste ringa dem en sista (?) gång för att klargöra att jag ska ha en återbetalning av mina utlägg för postgången gällande lurarna. Jag törs inte riktigt jubla och hjula förrän den saken är klargjord (be careful, this is the moment where the supposedly dead killer awakes for one final fright!), men nog fan ser det ljusare ut än sist, peaps? Woot, woot!

Har även fått InWarehouse att plocka loss sina kollektiva tummar ur stjärten och lägga in en order på en ny DVD-spelare åt mig, samt lämnat in mitt hjärtegryn digitalkameran på lagning. All in a day's work. Eller, kanske några månaders, när det handlar om mig. The point is att det är gjort, att jag har åstadkommit saker. Jag gillar den känslan. I love the smell of napalm in the morning. I like my fresh air mixed with tobacco. Och tusen andra dumheter. Dags att sova, måhända?

Etiketter: , , , ,

7 Åsikter

Blogger Martin:

Dom lär ju fått tips om din blogg och det du skrivit här, annars skulle det aldrig löst sig så smidigt!

09:08  
Anonymous Anonym:

Visst är det härligt när man äntligen orkar ta tag i saker? Jag tenderar att gå runt i en dimma och knappt veta vad jag ska göra om dagarna, allt bara skjuts upp. Så den dag orken kommer tillbaka märker man sådan oerhörd skillnad. =) Och känner sig såå duktig. (Även om det hade varit bättre att ta tag i saker omedelbart, men ändå. ^^)

Och som svar på vad du skrev så tar jag gärna en fika. Har en hemtenta nu som jag ska överleva först bara. =)

09:10  
Blogger myra:

Hahaha, håller med Far där. Om inte annat så kan man ju faktiskt hoppas att de läst allt. Men yay för att det verkar funka! =)

10:54  
Blogger Dallerberg:

Jaaa vad du är duktig, KARM!!

14:15  
Anonymous Anonym:

Fantastiskt! Detta måste firas! När är festen? :D

16:33  
Blogger Sofia:

HURRA!!! :D

jag tror också att de har läst bloggen och sett att det kommit fram att de beter sig som rostade anus och att de måste göra något bra så du blir tyst. egentligen borde du som hämnd inte skriva om att det löste sig, utan bara låta all skit om dem finnas kvar för allmän åskådning.
:D

23:03  
Blogger Anna Nio:

Far, Myra och Fia: De kanske fick ett anonymt tips? Underbart om de läst det i alla fall, jag står för det jag skrivit till hundra procent, and every word is true. :D

Helena: Ja, man känner sig ofantligt duktig! *flexar musklerna*

Oj, lycka till med den, och säg till när den är inlämnad så kan vi försöka pussla ihop att ses nån eftermiddag då. :)

Marre: Yay me! Tack! :D

Bror: Haha, i Stockholm i april, kanske? ;D

23:14  

Skicka en kommentar

<< Home