21 februari 2008

Go nuts

Man borde göra mer konstiga saker i vardagen. Det har jag ofta tänkt. Jag känner mig aldrig så tillfreds som när jag pratar högt för mig själv eller sjunger med i musiken i mina hörlurar, trots att det finns folk i närheten. Och det är ju ändå bara bagateller i jämförelse. Fick en underbar länk från en vän, till Prangstgrüp, ett gäng som gör organiserade social pranks. Jag är fullkomligt förälskad i Lecture Musical-avsnittet i synnerhet. Just sånt har jag alltid velat göra i min vardag. Nån som har lust att öva in lite sång och dans och göra slag i saken? :D

Och för de som inte sett den än, så är Frozen Grand Central så värd att beskåda. Utförd av Improv Everywhere.

Etiketter: , , ,

8 Åsikter

Anonymous Anonym:

Jag blev verkligen lycklig av det där klippet. Men, schhh, berätta inte det för någon, jag vill ju upprätthålla min image som surkukad bitterfitta med cynism som enda "mänskliga" egenskap. :D

02:29  
Blogger Anna Nio:

Pyret: Naw, fan så fint att jag spridit lite ljus i din dunkla vardag. My work here is done. :) (Jag håller givetvis tyst, det här är vår lilla hemlighet, som alla pedofiler brukar säga till sina offer.)

13:29  
Anonymous Anonym:

Haha! Fan vad underbart. :D Jag blev helt glad av det där klippet, mitt i all misär i övrigt. :)

16:03  
Blogger Anna Nio:

Helena: Åh, vad fint, nu har jag glatt två fina människor som förtjänar uppmuntran alltså! :)

16:08  
Blogger Sanloko:

Åh, det där klippet har jag också blivit varm i hjärtat över. Jag vet att det förekommer i sthlm också men det var tydligen ingen hit hittills. Tänk att göra om detta på centralstationen i sthlm eller i Nordstan! :-D

17:15  
Blogger Anna Nio:

Sanna: Sverige är kass, jag hade blivit överlycklig om jag sett det eller varit med i en sån sak. :)

17:49  
Anonymous Anonym:

Fan vad läskigt det hade känts om man varit där och sett alla stillastående människor.... kommer att tänka på den där Radiohead-videon där alla bara helt plötsligt lägger sig ner utan synbar orsak. The bends tror jag att den heter...

10:33  
Blogger Anna Nio:

Erik: Ja, jag vet vilken du menar, minns inte heller vilken låt det är dock. Den är galet bra, videon alltså. Låten minns jag ju inte men har för mig den är bra också.

Jo, nog hade man börjat undra, men samtidigt hade det varit så vansinningt koolt att jag tror obehagskänslorna inte varit så starka. Dock hade det varit riktigt scary om ALLA frös utom en själv. Då skulle man verkligen bli rädd. :O

13:20  

Skicka en kommentar

<< Home