08 februari 2006

För det är jag värd


"Hej Anna.

Tack för ditt mail. Vi är alltid glada att höra från våra kunder. Tråkigt att du inte varit nöjd med Lash Architekt.

Då det möjligtvis kan vara något konstruktionsfel på den mascaran du har köpt ber jag dig att sända den in till oss så sänder vi dig gärna två nya, eller två andra om du så önskar. Skriv bara vilken i så fall.

Allt du behöver bifoga är din adress, då jag har resterande information via ditt kundnummer."

Soft! Då ska jag bara leta upp någon annan l'Orealmascara som verkar mindre jobbig och posta iväg den jag ogillade, alltså. Ibland blir man glad för så lite. :)

En kort update på det p-pillerfria området; kroppen verkar funka som den ska utan dem i alla fall, skönt det. Vore trist om man gått rakt in i klimakteriet utan att märka det eller nåt sånt dumt. :D

Och idag har vi äntligen sett Corpse Bride. Den var fin, men inte hans bästa. But I liked it. :)