25 juni 2006

Jag orkar inte skriva nåt vettigt


DAGENS VILL HA:
Ett värdigt liv.

DAGENS KLÄDSEL: Mörkblå morgonrock med piratbrodyr, sunkiga tofflor, Betty Boop-trosor.
DAGENS SMINK: Nada.
DAGENS FRISYR: Apsunkiga rester av fredagens lockar.
DAGENS HÄNDELSE: Både jag och Ella vakna före 10 på en söndag. Helgerån.
DAGENS LÅT: "Unfaithful" - Rhianna.
DAGENS PLANER: Handla mat, köpa underpants kanske, laga mat, gnosa med Johan.
DAGENS SAKNAD: Jag saknar de pengar jag aldrig kommer äga, samt en framtidstro.
DAGENS DUMMASTE: Har inte upptäckt nåt än.
DAGENS SJUKA: Nåt är helt galet med halsen, den är alldeles svullen inuti och jag har en raspig röst. Ajaj. :(
DAGENS DROG: Nix.
DAGENS ROLIGASTE: Jag är vaken tidigt utan att vara halvdöd för det!
DAGENS FAVORIT: Discshops TV-serieavdelning.
DAGENS KRAM: Ålen.
DAGENS PUSS: Johan Boan.
DAGENS KÖP: Kanske nya småbyxor som sagt.
DAGENS GODIS: Honungsrostade jordnötter på sin höjd. Hade sockerdag igår och det får räcka.
DAGENS HUMÖR: "Jaha".

1 Åsikter

Blogger Anna Nio:

Jaaa, kjamiz! :)

"Är din fru ett fnask, Fernando?" :D:D:D:D

12:27  

Skicka en kommentar

<< Home